Viatge en el temps

Un relat de: Bonhomia

Un aire místic m'envolta,
sons d'aires divins.
Al bosc imaginari
fragments de terres oblidades.

Viatjo al passat
i em faig un embolic
entre elements i màgia,
entre esperits que toquen la flauta.

Sorolls d'un tambor metàl.lic
a la font de les diversions,
proveïda de foc d'aigua
que omple el nervi ocular;
llavors tot és fantasia
i no paro de veure volar,
mentre jo també volo
endinsant-me en un dolç mar.

Comentaris

  • Hola Sergi![Ofensiu]
    ROSASP | 18-08-2006

    En el fons tots volem d'una manera o altra.
    Imaginar, viatjar lluny de tot, moltes vegades ens apropa a móns que també ens pertanyen.
    Realment és màgic creuar els límits entre la realitat i el somni. Cada cop dubte més de que és realment la realitat, potser només aquest segon concret i fins i tot vestit amb les percepcions de cadascú de nosaltres.

    Aquest poema està impregnat de melodies impalpables, de calma i de misteri.
    M'ha cridat l'atenció el relat de Califòrnia. Pentines amb la ment espais llunyans que semblen apropar-se.
    Tu també utilitzes sovint les ales per veure més enllà del que ens mostren els ulls.
    També viatjar cap a l'interior ens mostra paisatges que mai havíem gosat ni imaginar.

    En quan a la sextina dins d'un cabàs que em vas comentar, parla de donar forma i mida al que no es pot apamar. És una mica paranoic i enrevessat; només volia fer un experiment amb aquesta composició i gairebé vaig acabar caçant mosques.
    Els pensaments, l'ombra la bellesa, el desig de comprendre, la capacitat de sentir i estimar, l'evidència de estar sols en essència...
    Volia intentar transmentre que sempre hi ha coses que se'ns esmunyen entre les mans, potser perquè en el fons, malgrat el nostre esforç, no es poden retenir...

    Gràcies per llegir-me!
    Una abraçada i fins aviat!


  • m'has deixat perplexa[Ofensiu]
    gypsy | 17-08-2006

    amb la paraula "intrigat" pel budisme.
    Hi ha molts llibres que resolen tots els dubtes.
    Gràcies pel teu comentari.
    A reveure.

  • Somniat despert...[Ofensiu]
    Climenode | 16-08-2006 | Valoració: 8

    m'evoca al somni el teu relat... m'evoca a la màgia i a l'esperança... Es curt però intens....

  • poema de somnis[Ofensiu]
    gypsy | 15-08-2006 | Valoració: 10


    i de màgies amagades dins els mots dels teus versos.
    M'agrada la fugida i el plaer que es poden assolir mitjançant uns instruments tan perfectes com els mots, confengint poesia.

    M'encomanes somni i desconnexió.
    Sorprenents els teus versos, s'han de tornar a llegir.

    Gràcies pel teu comentari i sí, tinc una mena d'empatia pel budisme com a filosofia de vida, de serenitat i de silencis indispensables per no deixar-nos esclafar per la inèrcia de les multituds.

    Un petó molt fort.

    gypsy

l´Autor

Foto de perfil de Bonhomia

Bonhomia

646 Relats

1852 Comentaris

515196 Lectures

Valoració de l'autor: 9.87

Biografia:
L'armonia commou la selva verge de paratges interexternalitzats mentre els estels ens somriuen dolçament i les nits i els dies es confonen en boira d'un nou color que brillarà per la mare universal que va fer-nos i cerquem cuidar... si és que aquestes paraules contenen cert ressò d'esperança en un món tan difícil i complicat.