VESTIT DE TARDOR

Un relat de: kefas

Va mirar el feisbuc . La seva estilista acabava d’etzibar-li: No veus que ja s’ha acabat l’estiu ?, has de vestir de tardor el perfil que publiques!. La sorpresa del missatge imprevist el va deixar parat. Va tardar una llarga estona en vèncer la perplexitat i després va sortir al carrer. De totes les fulles de plataner que hi havia per terra va agafar la més ampla i plana. Tornà a entrar a casa i, amb la fulla i el mòbil, se’n va anar a l’habitació. Es va despullar, estirar al llit i es posà la fulla sobre l’engonal. Amb el mòbil va fer una foto lateral d’aquesta zona. Se la va mirar amb recel, no l'acabava de convèncer, però la seva estilista sempre l'havia aconsellat bé. Es va espolsar els dubtes i la va penjar al feisbuc. No havien passat ni deu minuts quan la seva estilista li va enviar un missatge: “xo ke has fet, animal?”. “L ke mas dit”- contestà -“vestir d tardor l meu xfil púbic!”.

Comentaris

  • Excel.lent: [Ofensiu]
    PERLA DE VELLUT | 22-04-2019 | Valoració: 10

    Realment molt enginyós, je je je je... es va vestir de tardor, per a ser més interessant...i més especial en el feisbuc... amb una bona fulla...
    Ho relates molt bé i té qualitat...
    Perla de vellut

  • Bo de debó![Ofensiu]
    Nil de Castell-Ruf | 18-03-2019 | Valoració: 10

    Concís i enginyós alhora! i no dic més perquè ja el teu relat ho diu tot! I és que aquest em transmet una lliçó de capteniment humà. Com som les persones, com ens deixem influenciar i fins a quin punt estem disposats a tolerar-ho. M'ha encantat!
    Per cert, jo un cop, visquen a Anglaterra, vaig improvisar per anar a una festa de disfresses i no se'm va ocórrer altra cosa que anar vestit amb tan sols una fulla a la part dels genitals i una corona feta de fulles d'heures damunt la testa. Vaig tenir molt d'èxit! El cul destapat del tot... me'l tocava alguns homes i dones.... va ésser molt divertit i agradable, perquè anava com aquell que diu nu i en canvi no ensenyava res que pogués fer mal d'ulls!. Potser faré d'aquesta experiència un poema que titularé Carnaval....

  • FGUES[Ofensiu]
    kefas | 17-09-2018

    El cas és que la figa la vaig collir jo. I la seva inclusió en el perfil ha estat motivada perquè em va inspirar un poemet, un sonet allargat, amb 16 versos en comtes de 14, amb la musicalitat del decasíl•lab amb cesura. Suposo que es publicarà quan els abnegats administradors d’aquest lloc tinguin temps per fer-ho

  • Fulles i figues[Ofensiu]
    Montseblanc | 14-09-2018

    Uuummm és molt sensual la tardor. La fruita madura, la indolència de les fulles en caure, els raigs de sol que es van inclinant com aquell que es dona... Però les xarxes són un perill. I els malentesos de tota la vida també. Benvinguts siguin tots si ens fan riure una miqueta, com el teu relat.
    Déu n’hi do, la teva nova foto de perfil... fiuuu fiuuuuu.
    M’ha fet venir al cap un relat que vaig publicar aquí al 2010.
    http://relatsencatala.cat/relat/la-figuera/1023374

  • Follem, follim, fullam...[Ofensiu]
    Aleix de Ferrater | 14-09-2018 | Valoració: 10

    L'actualitat de les noves tecnologies barrejat amb la senzillesa d'una fulla de plataner. Breu, concís i divertit. Una forta abraçada.

    Aleix

Valoració mitja: 10