Vés al la merda. Si tu. Fot el camp.

Un relat de: Soliloqui

Vés a la merda. Aneu a la merda. Aneu tots a la merda. Jo no hi puc anar, perquè ja hi sóc. Avui només de llevar-me ja m'ha agafat mala llet. Molta mala llet. O sigui que avui, ja només de començar ja tinc un dia horrible (sinònim de: et recomano que no em toquis els "eegs" perquè 1) et fotaré un moc que no te'n aixecaràs mai més o 2) em desfaré en un mar de llàgrimes a davant teu que no sabràs com fer-ho per no ofegar-te).O sigui que et demano disculpes anticipades per si durant el dia em passa alguna d'aquestes coses amb tu...

Ah, i perdona, si tu no ets dels que es mareixen anar a la merda. Però és que estic farta de tanta merda hòstia!

No puc més. És que no puc. Com volen que surti d'aquí dins si només de llevar-me ja m'ho involucren al cervell. Que algú m'ho expliqui si us plau. O que algú vingui i em trengui d'aquest món. Jo no puc lluitar més. Ara ja no. Se'm han acabat les forces. No puc ser jo mateixa, perquè jo mateixa no sóc res. I tu, idiota, perquè vas entrar a la meva vida? Eh? Per què? Diga'm perquè. Vull saber perquè m'has destruït tots aquests anys. Vull saber perquè, mica en mica, t'has anat apoderant de mi, així, sense demanar-me ni permís. Si tu, et parlo a tu, xxxxxxxx. O sigui que no em miris amb aquesta cara d'imbècil, mentre t'acabes d'apoderar de la poca Ariadna que un dia vaig ser. Deixa'm en pau. No et vull. T'odio. T'odio, t'odio, t'odio. Però que incoerent que sóc...t'odio però et faig cas? Marxa! Despareix de la meva vida. A què esperes? A que et faci fora jo? Ja saps que no ho faré, perquè he après a viure amb tu i perquè no sóc prou forta. Fot el camp. Ja tardes. No em destrossis més la vida. Torna'm tots els dies que m'has robat. O no me'ls tornis si no vols, però marxa. Marxa ben lluny. No vull tornar a sentir-te a prop. Ni dins meu ni dins ningú del meu voltant. Que marxis et dic, no em sents? Que em deixis fer la meva vida, cullons! Merda, merda, merda! I més merda! I saps què és el més dur? Que l'Ari de sempre no és prou forta per fer-te fora, i que mica en mica, veu com ja la domines, i sembla que t'hi has instal·lat per sempre. I que s'haurà (m'hauré) de resignar a viure amb tu per sempre més. No em parlis. No vull sentir-te (però et sento, i et faig cas). No em diguis el que he de fer (i jo faig). Que fotis el camp d'una punyatera vegada. O encara no en tens prou? Què més em vols prendre? Què més et vols endur de mi? Para de matar-me una mica cada dia. Mata'm de cop o deixa'm viure per sempre. Fes't-ho com vulguis, però a casa meva ja no hi caps. No hi ha lloc pels montsres. No hi ha habitació lliure per tu, ho sento. Mata't. Suïcida't. Se'm enfot. Fes el que vulguis. Però deixa'm estar. Vés a la merda. I podreix't-hi.

Comentaris

  • Fora, angoixa!![Ofensiu]
    DormS | 27-08-2006

    Només tu saps com enviar a la merda això que et provoca aquesta angoixa. Fes el cor fort i endavant!!

    Una abraçada!

  • Perestroika | 26-08-2006

    depèn de tu...

  • <> | 25-04-2006

    l'altre dia vaig llegir ke nose ki havia dit ke els pacients sembla ke diguin: ayudame.. pero no dejaré ke me ayudes

    una abraçada!

  • Yuna | 16-02-2006

    Sincerament espero que només sigui un relat casual.. inventat i escrit.. però dubto que tantes paraules no tinguin una amarga historia al darrera.
    Qui pot fer tan de mal.. no és mereix cap llàgrima teva, no se que dir, m'has deixat amb el cor encongit :(

    Si sàpigues com, et trauria d'aquí... de veritat.. hi ha massa angoixa dins teu..

    Cuidat..

l´Autor

Foto de perfil de Soliloqui

Soliloqui

52 Relats

100 Comentaris

50019 Lectures

Valoració de l'autor: 9.24

Biografia:
Vaig nèixer una matinada del mes de juny del 1986 entre la boira que caracteritza la Plana de Vic...

Vaig crèixer entre il·lusions , pintant somnis de colors difuminats amb somriures, fins que vaig adonar-me que no es pot viure només de somnis i pinzells de colors de l'arc de sant martí...aleshores, vaig començar a refugiar-me entre lletres i papers...

Llicenciada en biotecnologia però amb alguna vena literària, que encara no sé d'on ha sortit... faig soliloquis sobre paper que problablament no tenen cap sentit...però m'ajuda a truere tot allò que m'ofega dia a dia.... i de vegades, em deixen un xic millor.

Amenaces a l'autora,reclamacions, propostes o... el que vulgueu a:

[[soliloqui_2808@msn.com]]




www.fotolog.com/soliloqui

[[...Y que, por fin, el tiempo borre las heridas. Y tus fantasmas nunca mas vuelvan a verme.]]