Vertigen

Un relat de: gypsy


Porta'ns al límit de la consciència, travessem la por de viure. Atansem-nos a l'abisme de puntetes, sentim endins el vertigen d'un instant que passa, siguem l'aire que ens envolta, l'ocell que ens sobrevola. Fugim del cos que ens empresona, esdevinguem l'arc i la fletxa que tiba els nostres desitjos. Abandonem el dolor que ens forada els dies i ens clava al mur de les angoixes. Deixem-nos caure a plom per precipicis de somni, soterrem els records d'allò que vam ser en els inicis. Mudem la pell i comencem de zero mentre sona la música que ens mostra el camí que hem de recórrer, lluny dels rastres que ens cremen les entranyes. Assenyala'ns els viaranys de la bellesa intocada i et seguirem en silenci, sense preguntes ni raons.


gypsy

Comentaris

  • profunda gypsy[Ofensiu]
    ANEROL | 04-07-2009 | Valoració: 10

    amb les paraules un vola, sommia, s'allibera
    Un vertigen revelador d'una dansa alliberadora

  • M'hi apunto![Ofensiu]
    aurora marco arbonés | 04-07-2009 | Valoració: 10

    Pura poesia desgranada en uns desigs molt temptadors i en uns suggeriments molt recomendables pel cos i l'esperit.
    Em sembla que m'ho escriuré a la porta de la nevera (si no et sembla malament el lloc) i m'ho aniré llegint cada dia a veure si em despullo dels records insans i de les ridícules neures.
    Gràcies.

  • Simplement magnífic,[Ofensiu]
    Carme Cabús | 04-07-2009

    com tot allò que passa per les teves mans.
    El poema del repte (el déu de la literatura) també és excel·lent.
    Sempre formes part del millor que he llegit mai. Ets una creadora increïble i és un privilegi per a mi conèixer-te i poder llegir-te.

    Felicitats per si qui ets, amb aquest cabal deliteratura que et dóna forma. Gràcies, també, pel mateix.

l´Autor

Foto de perfil de gypsy

gypsy

377 Relats

2797 Comentaris

449289 Lectures

Valoració de l'autor: 9.89

Biografia:

Hem viscut per salvar-vos els mots,
per retornar-vos el nom de cada cosa.

Salvador Espriu