Paraules i amenaça (infidelitat/venjanja)

Un relat de: shyshark

"Em deixes.

I per això, tot el que et pugui dir, tot el que t'he fet, fins i tot el que et pugui fer a partir d'ara, t'ho mereixes.

Ell no només era el meu millor amic. També era el meu amant fins que tu t'hi vas ficar al mig.

Ara no vagis de víctima. Jo sóc la víctima per partida doble"

Comentaris

  • gràcies Uq[Ofensiu]
    shyshark | 07-02-2007

    pel teu comentari. has ben encertat el que jo volia amb aquest micro relat:Que qui llegeix imagini, pensi la situació, inventi les combinacions, tracti d'endevinar els motius i els forats en les relacions.
    Un honor tenir-te aquí.
    Torna quan vulguis.

  • Amb poques paraules[Ofensiu]
    Unaquimera | 07-02-2007 | Valoració: 10

    Vaja! Un brevíssim relat que apunta moltes situacions i no desenvolupa cap, de tal manera que la imaginació queda excitada, muntant escenes, escenaris i diàlegs al seu aire...
    L'eterna figura del triangle, de la qual en aquest cas només sabem que "ell" era amic i amant de qui parla: les possibilitats combinatòries es multipliquen!

    Bon exercici creatiu de provocació literària, amb les paraules imprescindibles!

    Tornaré a passar... però abans de enviar, una coseta: avui he començat el dia enviant una frase del Palahniuk al Fòrum: "Res és tan bo com allò que hom imagina... res és tan excitant com la teva fantasia" .

    Una abraçada doble,
    Unaquimera

l´Autor

Foto de perfil de shyshark

shyshark

12 Relats

29 Comentaris

20456 Lectures

Valoració de l'autor: 9.83

Biografia:
Se va el caimán se va el caimán, se va para Barranquilla. Allà l'espera el tauró tímid. S'han conegut al feisbuk i provaran de veure si tenen alguna cosa en comú.
Visita'm tu a: http://sietevidastieneelgato.blogspot.com