Vatua!

Un relat de: Monty

Abans d'adormir-me tanco el llibre. Després els ulls. Al cap d'un segon em desperto i ja han passat sis hores. Entre lleganyes i son, busco la paraula "collons" al diccionari:

-collons! (o colló!) vulg Expressió que denota enuig, admiració, entusiasme, etc.

És llavors quan em surt de dins: COLLONS!!!
He d'anar a treballar!
Arribo a la universitat i davant dels meus alumnes, explico la importància del diccionari.

Podria haver dit "vatua":

-vatua interj Interjecció que denota sorpresa, enuig, etc; eufemisme per voto a.

Paraules sinònimes, però sona millor COLLONS!!! Si o no?

Comentaris

  • si que sorpren, si....[Ofensiu]
    AnNna | 10-04-2005 | Valoració: 8

    mai se m'hagués acudit fer un relat sobre els "collons"... xDD! està clar que sona millor! i que et quedes millor! però després és quan ve el papa i et diu:
    -Nena, parla bé, si us plau!

    xD!
    inga petons, wapo! vai a seguir llegint!!!

    aNNNa

  • vatua ...[Ofensiu]
    Conxa Forteza | 26-03-2005

    idò a Mallorca tenim una llarga tradició de "vatues" vatua dell, vatua s'ase, vatua el món, vatua cristo, vatua dena, vatua redell i altres ... estan molt ben exposades en el diccionari Valencià, Balear, Català ...

    Una aferrada

    Conxa

  • homeee...[Ofensiu]
    març | 26-03-2005

    quin humor obrir el diccionari només llevar-te, no? Doncs sí, sonar, sonar, sona millor "cullons", sembla que "vatua" té menys força i a mi, personalment, em recorda el doblatge al català de pel·lícules o dibuixos...de vegades utilitzen expressions ben poc quotidianes.Ai, no sé, m'ha vingut al cap...

    Cullons, Monty, quin relat! Tu sempre sorprenent!

    Apa, una abraçada

l´Autor

Foto de perfil de Monty

Monty

22 Relats

75 Comentaris

38540 Lectures

Valoració de l'autor: 8.67

Biografia:
Sóc del 82. Sempre m'ha agradat escriure i aquí m'han donat la possibilitat de publicar els meus relats.
Escric allò que em ve de gust, quan em ve de gust i com em ve de gust. Espero que el vostre gust, lectors, s'apropi al meu i pugueu llegir i disfrutar dels relats.

Apa doncs...

vitomonty@hotmail.com