Vam voler capturar la lluna

Un relat de: marionette

I vam voler capturar la lluna aquella nit, fer-la testimoni de les nostres promeses. Feia temps que no ens deixàvem portar per la brisa de les tardes d'estiu. Les birres, els petes, els riures... Tot es barrejava en un ambient on es respirava la tranquil·litat del reviure en el present un passat immediat...
I no cal dir molt més. Poc a poc hem anat trobant el nostre camí, i només em queda donar gracies per haver-vos retrobat.
La lluna, testimoni mut, sen's escapava de les mans, però no va importar. Més fort no podia ser el vincle, amb lluna o sense lluna, allà estàvem, compartint mes birres, mes petes i mes riures...
Vam recordar els dies a Londres. I hem decidit tornar-hi. Vam deixar un final obert i volem tornar als escenaris de fa tres anys... I les voltes de la vida. Feia temps que no recordava moments, detalls, que estaven adormits, en estat latent, pero sense manifestar-se... TOT perfecte
Donar-vos les gràcies per estar allà, aquí, on sigui. I per donar-me aquesta empenta per aixecar-me, un cop mes i seguir, volent que cada nit la lluna sigui testimoni mut dels meus pensaments i les meves promeses.
Flors de lliri, princeses, cucs... Us estimo, sí, a vosaltres tres, que sabeu qui sou, perquè sou jo més tres, perquè sou tres mes jo...
Avui i sempre, somnis i projectes. Sense importar-nos que la lluna s'ens escapi de les mans.
P.D:Som uns bombons!!!Oi??Una es Nestle, l'altre caja roja i l'altre ferrero roche!!

Comentaris

No hi ha comentaris, comenta'l tu primer