VAL MÉS RIURE QUE PLORAR

Un relat de: JOSEFINA

Davant d'algune situacions, de la vida quotidiana, val més no fer mala cara. Val més riure que plorar.
Quan acaves de dinar,i el cos et demana fer la migdiada, però la feina et reclama ... val més riure que plorar.
Quan vas justet d'horari i el metro s'ha espatllat, no cal que et neguitegis. Val més riure que plorar.
Quan et parlen de vacances, de viatjar a llocs bens estranys, d'anar a veure maravelles , o de creuers de qualitat, mentre tú repases comptes per arribar a fi de mes, és millor no atabalar-s'hi. Val més riure que plorar.
Quan després de fer mil règims, d'evitar menjar gelats, de no mirar-te els pastissos, i deixar de comprar pa, la bàscula et diu que encara t'has engreixat cent grams, passa de tot i atipa't. Val més riure que plorar.
Quan et mires al mirall i veus, que t'han sortit cabells blancs, quan ahir els tenies negres... Val més riure que plorar.
Quan els joves no et tutegen i et cedeixen el seient, pren-t'ho amb calma i no remuguis. Val més riure que plorar.
Davant de les circunstàncies que en la vida et pots trobar, no cal pas que t'hi amoïnis. Val més riure que plorar.

Comentaris

  • Posar-hi la nostra part[Ofensiu]
    Nubada | 23-07-2007

    Està molt bé, prendre's així la vida, amb humor i alegria. Tal com et diuen més avall, també penso que plorar a vegades va bé. Però si volem ser feliços bé hi hem de posar la nostra part. I una rialla, o somriure a la cara, ja és un pas.

  • I tant que sí.[Ofensiu]
    Roget | 23-07-2007 | Valoració: 10

    Quan al cap i a la fi anem a treure el mateix riguent que plorant... per què fer-nos entristir?
    M'ha agradat molt Josefina ^^

  • Està bé el relat...[Ofensiu]
    Unicorn Gris | 22-07-2007 | Valoració: 9

    Està bé aquesta reflexió...

    Però no obstant, crec que plorar pot ser un desofec emocional que tranquilitzi una mica.

    No és dolent plorar, sinó estar trist. Plorar calma.

    I en quan a la resta... Tant de bo poguessis estar alegre sempre, però és impossible. A estones, toca patir.

    En fi, a mal temps cara regular, com a mínim ;-)

  • Ens pasarem el dia rien...[Ofensiu]
    Avet_blau | 21-07-2007 | Valoració: 9

    Les perspectives de la vida, sembla ser que no donen mes que per riure .
    i saber riure d'un mateix es la millor teràpia.
    Plorar es inutil, no serveix per res ,
    llevat d' enmalatir.

    hi ha tantes coses que surten torçades
    malgrat posar-hi tota la voluntat,
    que si..... val mes riure....per tot .
    Avet_blau

Valoració mitja: 9.33

l´Autor

Foto de perfil de JOSEFINA

JOSEFINA

149 Relats

230 Comentaris

125743 Lectures

Valoració de l'autor: 9.60

Biografia:
Nascuda a Barcelona l'any 1953
Separada i mare de dos fills
Treballava com a coordinadora de projectes en una ONG.- jubilada actualment
Activista gracienca (m'agrada aquesta etiqueta).