Vaig de part!

Un relat de: Tiamat

Estic estirada al llit, autoprometent-me que en 5 minuts m'aixeco, quan sento una mena de remor dins meu. Ja vé. Truco a un amic, i li repeteixo aquestes dues paraules: ja vé. Agafa el cotxe i en cinc minuts és davant de la porta de casa meva, trucant el timbre com un desesperat: ràpid, que et duré a l'hospital! Baixo les escales, intentant controlar les remors que amb prou feines em deixen caminar, i deixo que l'amic em dugui en braços fins al cotxe. Arranca, i en pocs minuts, m'instal·len en un llit amb rodes i em duen rabent fins a una habitació. Allà, ja està tot apunt, el part és imminent. El metge es posa els guants de goma, fent petar la vora contra el seu braç, i un infermer em fa posar oberta de cames, recolzant-les a uns ferros que me les aguanten amunt. Una infermera m'agafa de la mà, i em diu: respiri. Jo li vull dir que porto fent-ho des que vaig nèixer, i que no me'n penso oblidar precisament ara, però l'esforç seria massa gran i prefereixo no discutir-ho, respirant més exagerat del que és normal, per fer-li veure que, efectivament, respiro. El metge acosta les mans cap al forat que queda entre les meves dues cames, i em va repetint: apreti, que ja surt! Jo apreto amb totes les meves forces, però sembla que li costa. Vinga! insisteix el metge, no es desconcentri ara! Intento doncs, concentrar-me en allò que estic fent, intento que dins el meu cap, durant uns minuts, només hi hagi allò, aquella cosa que m'està sortint de dins amb tant d'esforç. Apreto amb més força. I finalment, surt.
El metge se m'apropa, ensenyant-me el farcell de roba que du en braços, i em diu:
- Tingui, és un conte.

Comentaris

  • No saps com sento no haver rebut els teus contes...[Ofensiu]
    pivotatomic | 31-03-2005 | Valoració: 9

    ... perque quan en llegeixo algun com aquest, o el que et vaig comentar el dia de la preentació, sé que amb la Tiamat el llibre hagués estat millor del que és. I em fa molta ràbia que no ho sigui...

    Només puc dir-te que espero que hi hagi una versió 2.0 per poder-nos venjar de la maleïda informàtica!

    M'ha encantat. De veritat.

  • judr...[Ofensiu]
    AnNna | 31-03-2005

    és senzill.....
    A + Q + dit

    [a] [cu] [dit] ia el tens l'acudit!!! xDDDD!

    jo el dibuix no el veig... :(

  • Et regalo aquest comentari[Ofensiu]

  • més burra[Ofensiu]
    rosaur | 05-10-2004

    i m'he deixat que encara sóc més burra xq no sóc capaç d'entendre l'acudit del miquel... hi pensaré aqsta nit...

    ah, no, ara hi caic, a q i un dit. que burra!!!

  • sóc burra[Ofensiu]
    rosaur | 05-10-2004 | Valoració: 10

    fixeu-vos si sóc burra i sé poques coses de vosaltres i tal que m'acabo d'assabentar q el miquel és el pare de la tiamat. no he llegit gaires relats vostres (de la tiamat, només els últims), però sou amb el peres els meus autors preferits. ara ja nomes faltaria que el peres fos familia vostra. no, oi? o sí?

  • parir contes[Ofensiu]
    Shu Hua | 04-10-2004 | Valoració: 9

    tens tanta raó com una santa, sí senyor, de vegades es pereix un conte. recordo quan vaig escriure la novel.leta, que em vaig arribar a posar malalta de purs nervis. m'he promés no tornar a escriure res de llarg perquè és massa estres.
    ah! i gràcies pel teu regal.

    glòria

  • I en van dos![Ofensiu]

    Ja ho sé que aquest és el segon comentari que faig a aquest relat. Que quedi clar que ja me n'he adonat. Però, què no ha de fer un pare per la seva filla?.

    I com que m'has dedicat aquest relat, jo et dedico, et dedico,....mmmm, no ho sé. Ara no se m'ocorre res d'original.

    Doncs t'explico un acudit: són la lletra A, la Q i un dit. Ja està.









  • Enhorabona![Ofensiu]

    Ja sóc avi!

Valoració mitja: 9.5

l´Autor

Foto de perfil de Tiamat

Tiamat

321 Relats

1499 Comentaris

680939 Lectures

Valoració de l'autor: 8.87

Biografia:
també al bloc d'europa de l'est
transiberia.blogspot.com,
a la revista
Revista Est'
i al mail
tiamat_relats@yahoo.es

Laura Bohigas, del 85. He estudiat filologia eslava i, en el meu temps lliure, viatjo als Balcans. Visc a Barcelona, però no en sóc. I més coses, però en l'essencial, poc més

Entre els 19 i els 22 anys vaig escriure 321 coses i les vaig anar penjant aquí. Ara m'he calmat i escric de tant en tant, però no ho penjo aquí. Llegeixo molt.