Va de follets

Un relat de: Somriure de follet

Sht sht,
T'has assabentat del que ha passat? Encara no?, doncs apropa't que t'ho explicaré a cau d'orella, però no oblidis que és un secret eh!
Doncs resulta que una fada a mort perquè una persona ha deixat de creure en ella, si. Aquí, el país on els nens mai moren, s'ha vessat la primera llàgrima amarga amb un regust agredolç com la salsa que et posen sobre l'arròs en el xinu d'aquí al costat. Agredolç, sí, perquè encara hi ha persones que creuen amb les fades, saps qui? els follets, com tu i com jo. Nosaltres tenim la dura tasca de tornar a sembrar el món de rialles, de disbauxa i alegria. Avui només estem presents en els seus contes, però ignoren que nosaltres sortim de nit a passejar per les seves habitacions.
Si amb la nostra màgia fem que tinguin bons somnis, tornaran a riure, tornaran a creure amb les fades, i aquí, al meu país, podrem tornar a somriure i a tornar-nos a tirar pels tobogans del parc com ho havíem fet fins ara. Només nosaltres podem tornar a fer feliç als humans.

Però no ho expliquis a ningú, és un secret, el nostre secret.

Comentaris

  • el pais on tothom hi creu...[Ofensiu]
    silvia_peratallada | 12-10-2008

    he tornat a la infància en un moment!!
    què dolç el relat...



    Les nimfes també creuen en les fades i els follets.....


    Mai s'és gran per ser petit!


    Salut i revolta, benvingut al bosc dels relats!

  • benvingut a relats : D[Ofensiu]
    Fada vermella | 10-12-2007 | Valoració: 9

    de menuts ens ensenyaren que haviem de seguir el segon estel a la dreta..
    però poca gent va fer cas.

l´Autor

Foto de perfil de Somriure de follet

Somriure de follet

1 Relats

3 Comentaris

1052 Lectures

Valoració de l'autor: 5.00

Biografia:
Durant la gèlida nit d'un dia d'octubre de l'any vuitanta- sis, va néixer en una contrada acollidora, anomenada Vila de Gràcia, un petit follet...

El meu lema: Si la vida no et somriu, fes-li pessigolles!

Últims relats de l'autor