Utopia

Un relat de: Abs

T'imagines obrir les ales de la llibertat i volar lluny d'aquí? Fugir de l'odi que rovella els cors, enterrar el dolor sota l'herba humida d'una matinada i sense prèvia premeditació marxar, deixar-ho tot, oblidar records amargs, oblidar les cares de la gent avorrida, de la gent que fa mal. I començar de nou, tu i jo, sense un passat que ens persegueixi i un futur que encara no hagi set escrit per cap societat, per cap religió. Oblidar el context on ens han col·locat, sentir que respirem perquè volem respirar. Només ser tu, només ser jo.

Comentaris

  • el sentiment, desig utopic[Ofensiu]
    ANEROL | 24-07-2007

    és el que ens fa evolucionar

  • Utopia[Ofensiu]
    Vesna | 24-07-2007 | Valoració: 10

    He sentit aquesta sensació milers de vegades pero mai he tingut la valentia suficient per deixar-ho tot enrrere i volar allà on pugui oblidar la foscor de la meva vida i aspirar a viure una felicitat que mai he arribat a cercar per por a perdre més coses de les que desitjaria.

  • volar... imaginar...[Ofensiu]
    KäRLeK | 24-07-2007 | Valoració: 10


    Em venen ganes de saber volar... ser un ocell... i fugir quan alguna cosa m'espanta... sé que és ser covard... però ningú és perfecte... i més amb una persona estimada... i construir una vida... perfecta... senzilla...

    Perfecte són els teus relats, bravo!

    TsTiMu

    ··[[ KäRLeK ]]··