Única

Un relat de: La que somia
Tots intentem buscar la felicitat eterna ajudada per diferents persones, llocs o coses; però de veritat creus que és l'única cosa en la vida? Necessito estar malament per poder tornar a ser feliç i valorar aquests diferents estats de la vida, tot el que existeix està aquí per una raó, així que aprofita. Vas arribar a la meva vida pensant que series un més, qui anava a dir que arribaries a ser tan important per a mi? Que marcarias un abans i un després. Si, tu. La culpa la tens només tu. Exacte, sé que en aquest moment t'estàs sentint al·ludit així que pensa, pensa en els moments que hem passat junts o sols i pensa si vas pensar en mi. Si és així pren una decisió, però estigues convençut i oblida't de tota la resta, sols tu i jo,Recordo un dia en el teu llit, estirats, callats. Entrava per la finestra, sempre mal tancada, un raig de sol que es desfeia sobre la teva pell fen-te increïblement perfecte; I de cop vaig sentir una llàgrima que es lliscava per la meva galta silenciosament. Em vaig adonar que per segona vegada a la vida plorava de felicitat i només pel fet de tenir-te al costat, pel fet de poder acaronar la teva pell amb la punta dels meus dits i així arribar a una de les majors emocions que he assolit mai , fins que la imperfecció del món va inundar els nostres cors i tot va tornar a ser normal, com sempre, real. Aquesta realitat en què jo, per molt que ho intenti i per molt que intentis convèncer-me no sóc l'única.

Comentaris

No hi ha comentaris, comenta'l tu primer