Una trobada per no oblidar

Un relat de: casum l'olla

Sol brillant, temps radiant, un dia fascinant, s'acostava cap ami. Era una sensació estranya, difícil d'expressar, però no sé exactament per què tenia el desig de conèixer-la millor, uns minuts de silenci iniciaren la trobada. Pel fons es podia sentir com l'aigua emprenia la seva funció d'esquitx amb les roques, que en veure-les mostraven una vellesa situació que impressionava. Seguidament, un cop passats uns breus minuts de silenci emprengué la conversació amb un valor que no podia imaginar-me de mi mateix, durant la conversació va sortir unes paraules tan boniques dirigint-se cap a mi, que vaig quedar-me sorprès, emocionat...Aleshores vam formar un diàleg que hi predominava la sinceritat, l'emoció, el desig, fins i tot un pèl d'intriga, però tot era d'una màgia inversemblant. Estava passant uns moments dolços, preciosos, era una situació de la qual m'hauria agradat parar el temps i poder estar hores i hores parlant amb ella. Però sabia que no podia ser possible, i un cop el rellotge marcava les 11h els nostres camins van haver de separar-se momentàniament, vam demostrar un apressi l'un per l'altre impressionant, i arribà el moment de separar-nos, s'acostà cap a mi, i uns llavis ensucrats de dolçor van cercar els meus i els trobà, un petó ple de màgia, dolçor, sorpresa i amb aquest record inoblidable ens diguérem adéu, un adéu ple de tristor, i una remor se'm mostrava pel meu interior, podria ser amor, podria ser tristor, podrien ser mil coses i no trobar-hi cura, però sempre hauria tingut el record de tenir-la a ella a prop meu, i amb això ja en tinc més que de sobre.

Comentaris

  • perdo perdo perdo mil cops si us plau![Ofensiu]
    llobarro | 07-04-2008 | Valoració: 10

    me tornat a equivocar u sento!... m'agradaria poder-te trucar i parlar un moment ja t'he posat al messenger a veure si podem parlar. Perdona'm si us plau aquest cop si que vigilo!

  • perdo per posar-te no valorat però et mereixes un 10![Ofensiu]
    llobarro | 07-04-2008

    Et vull seguir llegint! Escriu més.

  • m'ha encantat![Ofensiu]
    llobarro | 07-04-2008

    és una història molt original tot i que has de vigilar en algusn punts que trobo fluixos.

  • M'impressiones![Ofensiu]
    miracle | 06-04-2008 | Valoració: 10

    Si de veritat ets del 1991 m'impressiones de com domines el llenguatge, combines molt bé! tens una gran tècnica de descripció! continua escrivint!

  • Endavant relataire !![Ofensiu]
    escaldot | 31-03-2008 | Valoració: 10

    Ens has regalat una col.lecció d'emocions de confortable i elegant lectura.
    Crec que saps comunicar molt be els teus sentiments.
    Felicitats !

  • Un relat...[Ofensiu]
    annah | 31-03-2008 | Valoració: 10

    a vessar de sentiments, emoció i passió!!
    Felicitats!!

    Anna

  • desmai | 11-03-2008 | Valoració: 10

    et dono les gràcies per comentar-me!!

    sobre el teu relat...només em puc treure el barret i dir-te amb la mà al cor que la lectura m'ha tocat d'una manera molt entranya...potser per identificació personal, potser per el simple fet que m'has encisat amb el desenvolupament i els sentiments que hi has aportat...

    sigui el que sigui la pell de gallina me l'hi has posat!

    et seguiré ben a prop!!!

    Gemma.

  • trobada[Ofensiu]
    jaumesb | 11-03-2008 | Valoració: 10

    domines el llenguatge

  • Una gran historieta[Ofensiu]
    agent secret | 07-03-2008 | Valoració: 10

    Mostra curiositat, aquesta troabda tens tota al raó que podria ser real, jo moltes vegades me l'he imaginat, però encara no he trobat la situació apropiada....¡ a veure si la situació que mostres en l'aventura m'ajuda. Gràcies i et recordo que és molt bo.

  • Molt original i aventurer[Ofensiu]
    davidescacs | 07-03-2008 | Valoració: 10

    És una gran aventura de la qual molta gent si ha pogut trobar... la manera de com descrius els instants que passen junts transmeten una sensació d'intriga que ajuda molt a divertirt-te llegint el text.

  • pitusa63_61 | 07-03-2008 | Valoració: 10

    per sé que es un relat com dius, imaguinari, es pot donar molt possiblement a la realitat. M'agradat força este primer relat teu, continua aixi. Un peto
    Per cert al meu perfil hi podras trovar una dressa del blog personal, si vols t'acovido a fer-hi una ullada.

Valoració mitja: 10

l´Autor

casum l'olla

5 Relats

24 Comentaris

6136 Lectures

Valoració de l'autor: 9.99

Biografia:
Sóc un jove català de palafrugell. En néixer al 1991 vaig començar a aprendre a escriure i a llegir, i des d'aleshores aquell al·liscient fa que encara estigui escrivint alguns relats perquè els disfruteu.
Si desitgeu alguna cosa, sigui el que sigui, em teniu per qualsevol cosa a: davidmarti91@hotmail.com