Una trista i curta història real

Un relat de: Adeta

Una història trista puc escriure, una història que dona sentit a un passat i molt poc al nostre present...

Un home nou va entrar a la meva vida, una serp que m'ajudà a no ser jo mateixa i a oblidar a un noi on jo estava plenament enamorada igual que ell de mi. Però la serp no va guanyar l'amor i la passió que als dos ens va envair un bon dia de tardor.

Un dia de pors i de bruixes els meus ulls es van tornar a obrí, i el verí que la serp m'injecta amb la seva mossegada la guarí l'abraçada del noi. Però tot allò es va esfumar per un mal entès. El noi ja no veu la mateixa noia en mi i ja no ens queda res...

Un bon amic em dona de beure i jo a ell per no morin-se de set... però hi ha coses que duran, duraven i mai deixaran de durar... Sense ell no sóc res i no vull estimar a ningú més si no es a ell, aquell noi que m'estimà, s'equivocà i que ara ja no tornarà...

Comentaris

  • hi ha molts simbols[Ofensiu]
    mvidal | 03-02-2006

    Crec que intentes dir mes coses de les que realment dius. Es possible que ni tu sapigues tot el que estas dient. Bona composició pero millor psicoanalisi. petons

  • una tendre historia...[Ofensiu]
    Equinozio | 01-06-2005

    ... suposo perquè entenc serps, nois i records.

    Espero que tot et vagi bé, ara ja fa molt de temps que no ens veiem.

    un petó i una abraçada molt forta

    Enric

l´Autor

Foto de perfil de Adeta

Adeta

31 Relats

59 Comentaris

42278 Lectures

Valoració de l'autor: 9.10

Biografia:
HOLA! ja porto tres anys enregstrada aquí i encara que m'agradaria tenir mil i un relats no estic del tot descontenta. Crec que he escrit el que sentia quan ho sentia i gràcies aquest fet he pogut desfogar-me quan em calia fer-ho.

No sé si he millorat en el transcurs d'aquests anys però mai deixaré de ser qui sóc ni d'escriure i encara que no m'hen ensurti del tot bé...EI! que ningú és perfecte oi? Ni tan sols l'amor que nosaltres desitgem ^^

Sigueu feliços

Adeta