Una tarda per reflexionar...

Un relat de: Dreamy_Girl

Arribo de l'institut, esgotada de les 6 hores de treball i de prestar atenció al que diuen els professors. Sento a la meva mare cridar:
-El dinar es a taula!
-Ja vinc! - deixo anar seguidament.
Arribo a la cuina i veig un plat de peix. Osti, se m'ha passat la gana. Menjo una poma a pressa i corrents i me'n vaig a la meva habitació. M'assec a la cadira i em poso a llegir l'últim llibre que he agafat de la biblioteca. Es titula Ràbia i descriu exactament el que em passa, per això m'agrada tant. Llegeixo durant unes dues hores, poso el punt a la pàgina i el deso a la tauleta. Seguidament m'aixeco de la cadira i camino, rumiant, tot el que ha passat en aquest dia: Exàmens, treballs, apunts, deures... escoltar als professors parlar durant una hora seguida, res més que això.
Camino cap a la mini cadena i l'encenc. Clico a Radio. Sona la cançó My Immortal, d'Evanescense, és preciosa, penso. Reflexa molts sentiments en una sola cançó.
Em dona per reflexionar, apago la radio i m'estiro al llit. Miro al sostre i penso en la nit passada, somiava amb ell, que el veia, que ens estimàvem..
Seguidament baixo dels núvols i dic en veu alta, mentre una llàgrima em corria cara avall:
-Mai tornarà, mai ha estat aquí, i totes les promeses que va fer no eren de veritat.
Tanco els ulls i giro el cos. No vull que ningú em vegi plorar.
En aquell moment truquen a la porta. M'eixugo les llàgrimes ràpidament, noto el coixí moll.
-Si? - dic en veu baixa.
-Vaig a comprar filla, tornaré d'aquí unes dues hores.
-D'acord mama, que vagi bé.
Sento la porta, la mare ja ha marxat.
Encenc el llum i miro l'hora que és, són les set.
-Has de ser forta - penso - no deixis que se't tanquin les portes del cor a causa d'una mala passada, hi ha milers de persones bones al món.
Noto que els meus llavis comencen a somriure.
M'aixeco del llit, em dutxo i estudio una estona.
-Ja són les nou! - exclamo.
Raspallo als tigres, em rento les dents i me'n vaig a dormir.
"Demà serà un altre dia, noves il·lusions i esperances m'esperen"

Comentaris

  • Només volia ratificar...[Ofensiu]
    DOZOMITETSO | 17-03-2005 | Valoració: 10

    Si has de plorar plora, però segueix escribint.

  • bonssím[Ofensiu]
    annah | 15-02-2005 | Valoració: 10

    Molt bo. Enhorabona.
    Expresses els teus sentiments tal i com els sents i tal i com et fan mal. Però ànims. Tot s'arregla.
    My immortal! Bonica canço per esplaiar-te. Si has de plorar, plora.Però despés segueix escrivint, eh?
    Un petó.

  • i sota la música de...[Ofensiu]
    Capdelin | 15-02-2005 | Valoració: 10

    Evanescense... surten llàgrimes de somnis, de feina pesada de l´insti, de peix que no vols tragar, d´ell que no apareix, d´amors que apareixen i desapareixen a ritme de My immortal... i reposant sobre el coixí... les llàgrimes amagades dormen... i es converteixen en petits estels que un dia poden agafar forma humana i ELL... potser en qualsevol raconet d´un carrer sense nom... apareixerà... no se sap mai... hi ha sorpreses secretes darrere cançons que toquen l´ànima...
    molt wapo el relat... i espero que els teus 13 anys adolescents... despertin més sentiments que aterrin en un full en blanc i que els pugui llegir aviat... si vols qualsevol comentari, ja ho saps, un amic Capdelin@hotmail.com... ànims, amiga i a escriure i a viure i a somiar... encara que caigui de tant en tant alguna llàgrima.

  • M'ha agradat![Ofensiu]
    kispar fidu | 13-02-2005 | Valoració: 9

    M'agrada la teva manera d'explicar les coses, amb senzillesa i naturalitat.
    M'encanta sobretot la última frase: "Demà serà un altre dia, noves il·lusions i esperances m'esperen".

    Com molt bé dius, hi ha moltes altres persones a la vida, i un munt d'oportunitats!

    Tens molts vida per endavant encara! Molts moments, moltes situacions per viure, moltes experiències per passar, i moltes estones per disfrutar!

    Endavant! I no abaixis el cap, no evitis aixecar-te!

    Ciao!

  • mmm interessant[Ofensiu]
    white_wolf | 13-02-2005 | Valoració: 9

    Està molt be el relat almenys tens clar que la vida no només depèn d'una persona. Mentre segueixis així d'animada tot anirà millor.
    No és dolent plorar, el que si és dolent és arrepentir-se del que j'ha has fet!!!!!
    Tota acció influeix a la teva vida.
    Ànims, segueix escrivint q no ho fas malament!!!!
    Petons!!!
    white_wolf

Valoració mitja: 9.6

l´Autor

Foto de perfil de Dreamy_Girl

Dreamy_Girl

29 Relats

57 Comentaris

40034 Lectures

Valoració de l'autor: 9.73

Biografia:
Sóc una noia que vaig nèixer un 16 de gener. A l'any 1991.
-Les meves passions: Ballar, Escoltar Música i Escriure.
Seguidament ficaré alguns escrits o frases que em van impactar en el seu moment.
-----------------------------------------
No podria dir-te perquè és sentia així.
Ella ho sentia sempre.
I jo no podia ajudar-la.
Només podia observar-la,
Cometre els mateixos errors.
Què està malament? Què està malament ara?
Masses, masses problemes.
Ella vol anar a casa,
Però no hi ha ningú.
A cap lloc on anar,
A cap lloc per on anar,
I eixugar-se les llàgrimes.
Trencada per dins.
Obre bé els ulls,
Mira fora i troba la raó del perquè.
Has estat rebutjada
I ara no pots trobar el que has deixat enrere.
Amaga els seus sentiments,
No pot trobar els seus somnis.
Està perdent el cap,
Es va quedar al passat.
No pot trobar el seu lloc.
Està perdent la fe,
Ha caigut en al desgracia.
Ella va per tots els llocs...
Ella...està perduda.

(Avril Lavigne)

-----------------------------------------

...Oblideu tot el que no fos la vida, per no arribar a la mort descubrint que no habies viscut...

(El Club De Los Poetas Muertos)

----------------------------------------

Les paraules i les idees poden canviar el
món...

(El Club De Los Poetas Muertos)

----------------------------------------

Agafeu les roses mentres pogueu
lleuger el temps vola
la mateixa flor que avui admireu
demà estarà morta

(El Club De Los Poetas Muertos)