Una nova vida

Un relat de: aNneta28

No vull estimar-te. Perquè no vull. Perquè em fa mandra. Ho trobo innecessari. Estimar a una persona que no et correspon és innecessari. És esforçar-se per res. Com pesar 30 Kg i intentar aixecar un menhir que en pesa 30.000. Un esforç estalviable. L'energia que gasto estimant-te la podria gastar en coses més útils. Per exemple, dormint. Llegint. Comprant-me un mono. I altres tasques diverses que tenen una funció més útil que no pas estimar-te. Així que avui és l'últim dia que t'estimo. Perquè he decidit que demà no t'estimaré. En comptes d'estimarte dormiré, llegiré i em compraré un mono. Així sentiré que he aprofitat el dia i que no he malgastat el temps en ximpleries com porto fent durant un any senser. Sí, demà comença la meva nova vida. Una vida on, accidentalment, m'he oblidat d'incloure't-hi.

Comentaris

  • i mil somnis més...[Ofensiu]
    perunforat | 26-02-2007 | Valoració: 8

    El títol m'ha cridat l'atenció, esperava trobar el què he trobat, un sentiment que hem viscut en algun moment...amb empenta, amb força, amb ganes...per no seguir rebuscant, i perforant...un gran racó inútil que ens cobreix de tristesa algunes vegades. Clar que sí...qui diu un mono diu...l'infinitat de somnis que cadascun de nosaltres portem a dins!!!

  • Ironia fina[Ofensiu]
    resespoc | 01-02-2007 | Valoració: 9

    La veritat és que costa de trobar texts que et facin riure com el teu( lo del mono, realment enginyós). La sensació d'estimar algú que no t'estima, molt ben descrita.

    A vegades, però, crec que un no pot fer-hi més.

    Segueix com fins ara!

    Reséspoc

  • Amb una paraula: GENIAL!![Ofensiu]
    Fada vermella | 08-12-2006 | Valoració: 10

    M'ha agradat molt, i crec que tens molta raó, que jo també he malgastat 8 mesos de la meva vida, hi hagues tingut que cauré avanç en que es un temps perdut estimar a qui no ets correspossa.

    Sincerament: m'ha agradat moltissim!!


    Un bés desde el Sud!


    Fada vermella.

  • hola![Ofensiu]
    Ribera Alta | 21-08-2006 | Valoració: 10

    personalment, m'agrada molt. as plasmat molts sentiments amb les paraules justes i necesaries...Però per a mi, la gracia d l'amor es troba en que sempre costa, encara que sigui un poc...felicitats! no pares d'escriure!

  • Hola!!![Ofensiu]
    Sol_ixent | 20-08-2006 | Valoració: 10

    M'ha sobtat molt que, sent un relat que l'editora destaca, no tingui cap comentari, però ara ja no podras dir el mateix, jejeje.

    En primer lloc, he de dir-te que mai t'havia llegit, però m'ha agradat molt fer-ho, amb poques paraules, transmets molt. Estaras d'acord amb mi que, si fos tan fàcil com això, deixar d'estimar a algú, simplement perquè ja no tenim més ganes de veure'l, tothom s'enamoraria i estaria encantat encara que no el corresponguéssin. Però... la vida no és tan senzilla, i sempre ens penjem de qui no toca.

    En fi... que continuaré llegint més cosetes teves.

    Petons!

    Sol_ixent

Valoració mitja: 9.4