Una nit fosca

Un relat de: Noè Reverter Segarra
La nit era fosca, no es veia la Lluna, no es sentia cap animal, no feia vent i jo no em podia dormir amb tant silenci. Al cap de pensar-m'ho unes quantes vegades, vaig decidir sortir a fer un tomb. Quan era fora, al final del carrer es veien unes llums que s'estaven acostant lentament, jo, amb curiositat, em vaig esperar a veure que eren.
Ara estic en un lloc on no hi ha la Lluna de nit, ni el Sol de dia, on no hi ha cap animal i on mai corre el vent i jo, no puc dormir.

Comentaris

  • POBLET[Ofensiu]
    Noè Reverter Segarra | 26-03-2014 | Valoració: 10

    aitan de bo arribi jo als 82 anys amb la meitat de la seva capacitat i virtud per escriure.

  • Gràcies, Misteric[Ofensiu]
    Noè Reverter Segarra | 26-02-2014 | Valoració: 10

    La veritat és que m'alegra haver rebut un comentari d'un Gran amb tanta experiència com tu, i respecte el teu comentari no m'agrada dir tot el que sé, ja que ni jo ho sé realment. Només sóc un jove (de moment) amb afició per la literatura i l'escriptura i que per sort he pogut trobar aquesta web on expressar-me.

  • Doncs jo trobo...[Ofensiu]
    Misteric | 26-02-2014

    Que per no saber, o fas prou be. Subscric la biografia, mai m'he entès gaire amb qui diu saber-ho tot. De vegades ni tan sols saben viure. Però malgrat tot viuen! ( o vegeten, pot ser).

    No en tinc ni idea d'escriure,
    i escric.
    No en tinc ni idea de música,
    i componc.
    No en tinc ni idea de la vida,
    i visc.
    (Noè R.S.)

l´Autor

Noè Reverter Segarra

24 Relats

41 Comentaris

21926 Lectures

Valoració de l'autor: 9.30

Biografia:
No en tinc ni idea d'escriure,
i escric.
No en tinc ni idea de música,
i componc.
No en tinc ni idea de la vida,
i visc.
(Noè R.S.)