Una nit d'estiu

Un relat de: aussie

La Lluna treu el cap, hi ha un cel estrellat i tu estàs amb mi, què més puc demanar?. En aquells instants estàvem més units que mai, devia ser per aquella brisa d'estiu que ens feia romandre abraçats o aquella sensació de saber que tu estaves amb mi i que sempre ho series.
Tot això va passar una nit d'estiu. Ara, soc en una nit d'hivern i no hi ha res ni ningú al meu costat. Em sento sola, el fred m'envaeix i anhelo cada cop més aquella nit d'estiu. Ell em va deixar quan més el necessitava i just en aquell instant va arribar l'hivern acompanyat d'aquella foscor impenetrable que s'ha instal·lat al meu cor.
L'odio i no ho puc evitar, però a la vegada l'estimo. No sé que passa dins meu. Dos sentiments lluiten per sortir però jo, en el fons sé quin guanyarà, perquè desgraciadament encara recordo aquella nit d'estiu.

Comentaris

  • Nits d'estiu...[Ofensiu]
    afrodita | 20-12-2006 | Valoració: 8

    i somnis trencats per cap d'any, ànims! pensa que ara ja només queda mig any perquè torni a ser estiu ;)

    BoNeS FeStEs!!

    AfrOditA

  • coses que pasen..[Ofensiu]
    flames de bogeria | 20-12-2006 | Valoració: 9

    avegades els bons records que avui ja no vivim ens oprimeixen el cor i no ens deixen respirar, però hi ha una frase que diu: no llores pk se acabó, sonríe pk sucedió!
    quan sents tant fred només necesites una mà calenta que t'ajudi a somiar..
    una abraçada!

  • Paciència![Ofensiu]
    Arbequina | 01-07-2006

    Les nits d'estiu sempre tornen a arribar. Any rere any l'estiu i les seves amoroses nits es succeeixen. Només cal paciència...
    Un relat que m'ha agradat, sobretot, per l'oposició amor-odi estiu-hivern, però que, certament, podia estar una mica millor puntuat (és la crítica positiva).

    Una abraçada.

    Arbequina.

  • aix...[Ofensiu]
    SiRaP | 23-10-2005 | Valoració: 10

    Bones Aussie!
    M'ha agradat molt el teu relat. Dels textos, llibres i demés, em fixo bastant en el que volen transmetre més que en la forma en que estan escrits i, penso que amb aquest relat expresses molt bé un dels símptomes del amor (quan no s'és correspós com tu bé dius)...des d'aquí només puc dir-te que no deixis mai de lluitar pel que vols perque moltes vegades serveix de quelcom.
    Molts petons i molta sort

Valoració mitja: 9

l´Autor

aussie

1 Relats

4 Comentaris

1129 Lectures

Valoració de l'autor: 9.00

Últims relats de l'autor