Una nit de merda!

Un relat de: foster

Estava encantat de com anava la nit. Ella s'havia mostrat disposada a divertir-se, a jugar coquetejant descaradament.
-Prenem una copa? Sortim a la terrassa? Vols que ballem una mica, ben junts?
Sí, tot anava de fàbula fins que vaig començar a notar un remenat estrany als budells, culpa segur del puto asquerós ponx de menta. Primer només un rumor ofegat i intermitent, a penes perceptible fora del meu propi ventre. Però, per desgràcia, de seguida havien començat els gasos…unes flaires pudents i horripilants amb pets descarats com a banda sonora.
Llavors, agobiat i aprofitant que ella parlava amb una dona pintada com una mona que l'entretenia amb ganes, vaig decidir fer cas dels esgarips del meu estómac i vaig córrer cap al vàter. Però en obrir la porta, amb els pantalons mig abaixats i apretant les dents amb força, tot eren dutxes al meu davant. I rentamans, i piles de tovalloles i paper de coloraines en rotllos perfectament col.locats en estants a la paret…Em moria, la panxa a punt de rebentar, però pel que vaig entendre del senyal d'un altre que com jo es cagava a sobre, sí que hi havia lavabos, i varis, però al fons, ocults per la llarga cua de modernillos que esperaven per fer-se una clenxa o practicar sexe buscant l'excitació especial dels llocs públics i prohibits.
L'ànima se m'escolava per entre els pantalons, i no podria remeiar l'inevitable si no trobava una solució urgent. Com un llop famolenc a la cacera d'un cèrvol, els meus ulls buscaven entre les cames i trobaven una paperera…els meus ulls buscaven rere les portes tancades i trobava una dutxa on camuflar-me…Llavors, aprofitant el moment en què al lluny sonava una cadena que buidava a raig l'aigua dins la tassa, vaig deixar anar sense por i a gust la pasterada que s'havia interposat feia uns minuts entre jo i el món sencer, però, en especial, entre jo i la meva conquesta de la nit. Em vaig eixugar a corre-cuita amb un munt de papers de fumar i vaig sortir esperitat cap a la barra.

Però ella ja no hi era...


*Relat guanyador REPTE 259
Tema: L'excusat
Paraules: paper, dutxa, cadena, ventre


Comentaris

  • FELICITATS![Ofensiu]
    nuriagau | 11-01-2009

    FELIÇ 5è ANIVERSARI d'RC,
    relataire!!!


    5 aniversari RC



    Si avui és diumenge 11 del 2009, avui és el cinquè aniversari d'RC. Passa pel fòrum i descobreix com pots "enganxar" en un dia com aquest Recorda: NOMÉS AVUI! T'ho perdràs?

    Núria Gausachs i Cucala

  • Qu1MiCa | 18-05-2008

    jajajaja genial!! i m'ha agradat la nova utilitat al paper de fumar!! ho tindré en ment, mai se sap!!

  • Clar de lluna | 04-03-2008 | Valoració: 10

    ...per favor, ahir amb el pobre nano que se la cascava i avui amb la cagarada! De veritat que em parteixo el cul mentre el llegeix-ho, doncs ho escrius d'una manera que sembla que t'ho expliqui un bon amic com una confidència!!! Res, que molt divertit!

    Ara, ella el podia esperar, eh!!! Per cert, on dius que es va cagar al final? I es va eixugar amb paper de fumar!!! Ecs...

    Apa, una abraçada!

  • Sóc la 400![Ofensiu]
    angie | 24-08-2007

    Doncs això, que t'he deixat comentari al teu darrer relat i he vist que te'n faltava un per fer un RODÓ, i m'ha vingut de gust ser jo.

    Un títol adient al tema i un relat no menys "adequat". Com diuen per allà sota, com t'ho vas passar eh?. Aquests relats són els que acabes recordant sempre, perquè et diverteixes escrivint-los...
    Ben trobades les imatges "merdoses", jaja

    angie

  • Ostres, fost![Ofensiu]
    brideshead | 03-08-2007

    Aquest relat no te l'havia vist, encara!

    Per començar, un títol perfectament adient, al "continent" i al "contingut". I tot seguit, ens empenys cap a una història deliciosament fastigosa, vull dir que el fil argumental no és precisament elegant ni fi, però l'has sabut narrar amb gràcia, amb ritme trepidant i amb agilitat de bon reptaire, com ets tu.

    I després de recuperar la "tranquil·litat" que la natura et reclamava, ve el pitjor: ella ja no hi era...

    Bon relat, sí senyor!

    Un beset minúscul, ben gran aquest cop, per desitjar-li a aquest PFAE un molt, molt bon estiu!

  • Nurithy | 01-08-2007

    bona descripció d'una situació que no desitja ningú!

  • Es pot dir que... [Ofensiu]
    Roserdeljardi | 31-07-2007 | Valoració: 9

    si m'ho estagueren contant en paraules i fora un amic meu em riuria prou d'ell... No t'ho prengues a mal, es fantásic! I amb la calor que fa un bon somriure no esta de mes.

  • foster[Ofensiu]
    Nina Abril | 31-07-2007

    M'has fet venir mal de panxa!! jajajajajaja

  • m'he rigut[Ofensiu]
    ANEROL | 28-07-2007 | Valoració: 10

    a gust durant tot el relat. Una realitat molt divertidament narrada. Felicitats

Valoració mitja: 9.67