Una nit com altre

Un relat de: Eric Martinez
La finestra mostrava el color del vent exterior. Mai havia vist tant aire, mai havia tingut tant fred ... Estava humit ... El meu pare hauria agafat de nou la rentadora abans d'hora ... Sempre ho fa ... Sempre sento aquesta humitat en la meva pell ... La roba està tan humida, que sento fins i tot una punxada als texans ... Però bé, l'hivern ja ha passat, al cap i a la fi, no va malament una mica d'humitat ...

Sento un petit soroll al pis de sota ... Segur que la meva germana i la meva mare estaran veient la televisió, sempre ho fan a aquesta hora del dia, i el més probable és que el meu pare estigui fent el sopar ... Sí... ja fa olor de bacó fregit des d'aquí ... Porto una estona estudiant, serà millor que baixi ...

La meva germana estava tirada a terra ... El meu pare a la cuina ... I la meva mare al sofà ... La sang regalimava de les seves goles ... Recordo que no vaig poder reaccionar ... Em vaig agenollar i el pànic existencial del moment em va paralitzar ... La meva germana s'arrossegava a poc a poc cap a la porta de l'entrada ... Em vaig apropar cap a ella, li vaig subjectar el cap, i va tancar els ulls ... Recordo la seva última mirada ... Estava espantada ...

Vaig trucar corrents a la policia ... La meva família havia estat assassinada ... Els havien degollat ​​... els tres tenien el mateix tall al coll ... Tot seguit vaig penjar ...

Per què no estava espantat?, va ser el primer que em vaig preguntar en penjar el telèfon ... Per què no estava afligit?... I Per què estava parlant sol?... És interessant, mai havia parlat sol fins ara ... Serà millor que vagi al lavabo i em tranquil·litzi ...

La roba estava humida ... I no només la roba ... Les meves mans ... I la meva cara també ho estaven ... El meu pare no va agafar cap rentadora aquell dia ... Vaig començar a entendre perquè sentia aquella punxada a la butxaca dels texans... he necessitat el mirall del bany per adonar-me ... Serà millor que em renti les mans, la policia està a punt d'arribar ... O potser no ...... al cap i a la fi, l'hivern ja ha passat, i no va malament una mica d'humitat ...

Comentaris

  • Gracies Francesc Ballester[Ofensiu]
    Eric Martinez | 11-04-2017

    Moltísimes gracies per les teves paraules Francesc Ballester

  • Crim, sang,[Ofensiu]
    Francesc Ballester | 10-04-2017 | Valoració: 5

    Caramb! Un realt curt, però un final que no t´esperes...Si em fa molt difícil pensar que hom pugui assesinar a la seva propia familia.

  • Gracies F.Wulff[Ofensiu]
    Eric Martinez | 14-02-2017

    Moltes gràcies F.Wulff, seguiré el teu consell jejeje

  • Intriga[Ofensiu]
    S.Wulff | 13-02-2017 | Valoració: 9

    Intriga, pas a pas...Fa sentir la sospita i la por a poc a poc. Crec que es unmolt bon relat! Continua!

  • Gracies Montseblanc[Ofensiu]
    Eric Martinez | 12-02-2017

    Ho tindré en compte! Moltes gràcies per la crítica, sí, m'encanta la por!!!
    jejeje

  • Umm, Eric...[Ofensiu]
    Montseblanc | 11-02-2017 | Valoració: 10

    ...com t’agrada això dels “relats negres”... Sang, bogeria i mort. Està ben escrit, fa esborronar. Potser trauria uns quants punts suspensius. Ja sé que els poses per marcar el ritme del relat, perquè el significat de cada frase es quedi una miqueta més al cervell i el lector no s’embali, però potser n’has abusat una miqueta. De tota manera m’ha agradat força.

Valoració mitja: 8