Una mica de màgia

Un relat de: Núria Niubó

Aquest Nadal, ha estat molt emotiu , bonic i esplèndid, el primer NADAL amb la nostra petita Txell !!
Tothom content i de bon rotllo, com diuen el jovent, i com diuen els grans , no ens ha tocat la loteria, però si que podem dir allò de , mentre hi hagi salut ...,

Aquestes festes són punts de referència per guardar els records ben ordenats, i així cada any quan tornen a arribar en fem repàs, alguns Nadals arriben amb petites o grans ferides , llavors cada 25 de desembre , anem acaronant-les i amb el temps les anem arrodonint i ja no fan tant mal.
Quan s'atansen les festes sembla que ens fa costa amunt començar a pensar en els àpats que hem de preparar, en els regals que hem de comprar ,en el guarniment de la casa...

Però, està ben clar que tots necessitem una mica de màgia, un dia surts cap al tard al carrer i les llums de Nadal et fan brillar els ulls, i encara que ens queixem que gastem massa, ens hi aboquem de ple , com qui prepara les vacances de l'esperit, i deixem de banda les preocupacions per llençar-nos a la il·lusió de poder fer feliços als que estimem.

Aquestes Festes que ens fa pensar tant en els nostres, ja és un regal, que arriba als que estimem i com un boomerang ens torna a nosaltres i anem com embriagats , ens sentim bé, riallers, comprensius, de ben segur que necessitàvem sentir-nos així , no és el "consumisme" que ens fa moure, som nosaltres que el provoquem, perquè si aquest dies no importen els diners, és perquè la felicitat dels nostres està per damunt de tot, ja sé que em direu que la felicitat no es compra, es que no es tracta de comprar-la, és senzillament viure-la amb la màgia de la sorpresa dels regals, d'adonar-nos que els que ens estimen han estat pensant en nosaltres per encertar-los i fer-nos fer unes rialles o potser plorar de felicitat .

Després costa una mica tornar a la realitat , a la rutina, però el cos ho agraeix i l'esperit amb la seva càrrega de felicitat està preparat per tornar a vèncer els petits contratemps, i ha acceptar les grans adversitats , però, tots aquells a qui estimo i m'estimeu , sabeu que us necessito tot l'Any amb mi .

US ESTIMO ,



Comentaris

  • Una mica[Ofensiu]
    Melcior | 25-01-2008

    de pols de màgia , per festes .
    Gracies , endavant!

l´Autor

Foto de perfil de Núria Niubó

Núria Niubó

149 Relats

1116 Comentaris

201888 Lectures

Valoració de l'autor: 9.93

Biografia:
ADDICTA

Sóc addicta a vosaltres,
poetes amics,
mags de la paraula,
il•lusionistes del pensament.

Sóc addicta a l’amor
que regaleu amb poemes,
encadenant versos,
declamant sentiments.

Sí, amics,
sóc addicta.

A les trobades poètiques.
Als silenci compartits.
A les mirades que escolten.
A les mans que s’entrellacen.

A vosaltres.




ELS 45 POEMES PREFERITS DELS SEUS AUTORS
ELS 58 RELATS FAVORITS DELS SEUS AUTORS

58 LECTURES PER ALS MÉS JOVES D'RC