Una fulla de gingko biloba

Un relat de: touchyourbottom
Va agafar aquella mena de ventall vegetal no més gran que la seva mà.
Va fer via a usar-lo per a refrescar aire aire aire aire una marieta acalorada, tant que li queien les taques circulars negres.
De resultes, el rostre de la bruixa de rierol i de les algues, experimentava el naixement de pigues disposades com una constel·lació estelar.

Si aconseguia revifar la bestiola...no li marxarien pas, és clar. Ni ho desitjava.

Calia que la fulla fes la feina d'hidratar el sufocat estat de la marieta aquell dia de tòrrida canícula.

Com cada vegada, de fet. Com havia de ser. La marieta marejada i estabornida, la fulla curativa.

Cada onze anys, s'esdevenia aquell succés i la bruixa amb candeletes que ho esperava. La propera...aconseguiria una formació pigada al clatell, sensual i única?

La marieta, primer, havia de viure. Segon, esperar el tram de temps estipulat feia qui-sap-lo. I tercer: recollir la fulla 111 en plena caiguda del magnífic arbre gingko biloba del Parc del Rodamón. I somriure amb aquells universos en caminets apareguts a la pell, benèvols, que la feien ser més bruixa i més boja. Impagable.

Comentaris

  • Impagable...[Ofensiu]
    Montseblanc | 27-05-2017

    ...és el que comparteixes amb nosaltres, aquest univers de realitat i màgia trenades de tal manera que no es pot separar l’una de l’altra.

l´Autor

Foto de perfil de touchyourbottom

touchyourbottom

284 Relats

131 Comentaris

83393 Lectures

Valoració de l'autor: 9.91

Biografia:
"-No m'ha conegut!
-Això és que mai t'havia vist"

"En el moment de morir estava disposada a estimar"

(del film francès 'L'hérisson', que no és un film suprem, però en vaig extreure això).