Un vampir especial

Un relat de: touchyourbottom
Les veia com si fossin caparrons, les quasi esferes de flors-estrella color lila...quines definicions que feia! Així ho pensava el mort vivent pàl·lid, xuclat -pòmuls pronunciats com rocs esmolats, com per a petar-hi ametlles i desclosclar-les a sobre- i xuclaire del mannà vermell.

El calmava la visió dels alliums. Resseguia la forma sencera, el cercle subtil, se li relaxaven els ullals, l'energia ardent de sang se li apaivagava, se li endormiscava, només anhelava aleshores absorbir poesia. I es plantjava d'esdevenir una mena de jardiner...

Abans d'abraonar-se a qualsevol víctima li regalava un ram d'alliums. De seguida fugia volant, ratpenat feliç, que s'atipava amb aquelles accions.

Comentaris

  • Un vampir adorable[Ofensiu]
    Montseblanc | 22-09-2019

    Ooooh un vampir que regala rams de flors a les seves víctimes! A mi els alliums em recorden l’esclat dels focs artificials, em semblen molt macos i veig que al protagonista del relat també el tenen captivat. A més, l’observació de les flors li fa passar la gana de sang i n’hi fa venir de poesia. Preciós!

l´Autor

Foto de perfil de touchyourbottom

touchyourbottom

284 Relats

131 Comentaris

84312 Lectures

Valoració de l'autor: 9.91

Biografia:
"-No m'ha conegut!
-Això és que mai t'havia vist"

"En el moment de morir estava disposada a estimar"

(del film francès 'L'hérisson', que no és un film suprem, però en vaig extreure això).