Un terme intermig

Un relat de: Marteta
No crec en la màgia, crec en el que sé amb certesa.
No crec en Déu, crec en el que em passa dia a dia.
No crec en un destí, crec en un final concret que qualque dia arribarà.
No crec en les males persones, són elles que creuen no ser-ho.

No crec en les paraules que es queden en paraules, crec en els fets que ho demostrin.
I com veis, crec i no crec, un terme intermig. Dues pautes molt diferents es divideixen fora del meu cos creant el que som. I és que sempre m'he conciderat això; un terme intermig.

No som rossa ni morena, som castanya. Se'm donen bé tant les ciències com les lletres, es situo enmig d'aquestes. No som ni del Madrid, ni del Barça, simplement del Mallorca. No som alta ni baixa, som mitjana.

I és que som així, i no ho vull canviar, he après a ser-ho i ara he après a apreciar-me tal i com sóc.

Comentaris

  • Sí, Marteta.[Ofensiu]
    Nonna_Carme | 12-07-2011

    Jo també crec en els fets i no en les paraules.
    Em sorprèn que una noia tan jove com tu escrigui amb aquesta profunditat.
    Palesa que ets intel-ligent.
    Gràcies pels teus comentaris, Marteta i segueix escrivint que tens molt bones qualitats.
    Una abraçada d'una àvia enamorada de Mallorca.

l´Autor

Foto de perfil de Marteta

Marteta

227 Relats

394 Comentaris

165344 Lectures

Valoració de l'autor: 9.77

Biografia:
Professora de filosofia.