Un simple paper

Un relat de: enamorada_3

UN SIMPLE PAPER


Potser ara no és el millor moment per escriure, però saps què?
Més ben igual, un dels meus vicis, el millor de tots: escriure. A cas em van fer perquè la meva ment escrigués tot el que sentís?
Potser no hi ha ningú amb qui parlar al final del dia. L'únic aliat és un paper, un paper que una criatura podria fer-ne trossets o omplir-lo de ratlles indefinides, de colors estridents i vius, però per mi un paper és...com us ho diria?

És un món imaginari on tu crees les pautes, és com una casa de nines que construeixes, plena de somnis i d'il·lusions.
Però...la realitat és que quan et fixes en un altre punt te'n adones que res és com voldries que fos, que el paper és un món abstracte, que no pots palpar.
Una de les poques coses que em fa somriure d'aquest món cruel, és l'escriptura, és un art per a mi.

Encara diria més és el meu millor amic; ja que conserva els meus escrits com un tresor, els rellegeixo quan vull, ploro i ric amb ells..
Potser no hem poden donar el carinyo i l'escalfor d'un ésser humà...però diguem...on m'he de refugiar?

Gràcies petites lletres que m'acompanyen a descriure els meus somnis i emocions. Gràcies per ser-hi sempre que ho necessito, se que vosaltres no em fallareu.

Comentaris

  • faldudeta_8 | 06-12-2007

    Hola!
    Sóc una noieta de 15 anys!
    i... doncs m'agrada molt la poesia, els relats... i el teu text m'ha fet veure que estimes la llengua y que realment et fa ser feliç...
    Et dono la raó en que no et dona l'escalfor d'un ser humà, però, si que t'ajuda molt més que alguns...
    jo sempre escric per desahogar-me, però, després ho trenco...
    res, sols dir-te que m'ha agradat molt i et fico a un dels autors preferits ;)
    besets!

l´Autor

enamorada_3

5 Relats

3 Comentaris

4015 Lectures

Valoració de l'autor: 5.00