Un petó amb gust de música

Un relat de: brideshead

Passejàvem, em vas mirar,
i amb aquelles pupil·les
fosques, radiants,
m'ho vas preguntar...

No va caldre cap paraula,
vaig somriure't,
ens vem besar.

I després...
vaig sentir la millor orquestra
tocar la música més dolça,
música sense paraules,
feta de notes inoblidables.

Comentaris

  • les mirades[Ofensiu]
    jaumesb | 21-12-2005 | Valoració: 10

    camins besen més que els petons
    molt bon nadal, me'n queda un per editar i torne el 2006
    la teva obra me la sent molt meva

  • D'on ets?[Ofensiu]
    satson | 17-10-2005

    Els petons... Ufff, fa tant de temps que no sento aixo en els petons... I no es que no en tingui... Si més no, no d'amor... Em vas escriure fa molt de temps un comentari sobre un dels meus relats... D'on ets? EL meu msn es satson706@hotmail.com. Si vols ja ho saps
    Satson

  • La musica.....com sona[Ofensiu]
    LALY!!! | 02-09-2005 | Valoració: 10

    Hola!!!

    No soc una experta en fer comentaris pero bueno ho fare el millo que puc...

    Un relat curt, precís, encisador, amb paraules tendres i boniques. Tot un relat molt bonic!!!

    El que m'ha agradat molt es l'estrofa en que dius: "musica sense paraules feta de notes inolvidables".

    Això es un bon relat i sobretot profund.

    Abraçades i petos wpa!!! :-)

  • Els besos...[Ofensiu]
    Jofre | 01-08-2005

    ... han de ser música.

    Preludi d'una veritable simfonia on, certament, hi hagi moments en els quals no calen les paraules.

    Salutacions Brideshead (R.).

  • Els besos...[Ofensiu]
    Ze Pequeño | 01-08-2005

    ...poden ser musica. Un bes de passió desenfrenada podria ser la marxa trionfal d'Aida.

    Un bes tímid, d'amistat potser, que cerca quelcom més podria ser "Sad Eyes", de Bruce Springsteen.

    Un bes de despedida, el concert clarinet de Mozart.

    Un bes de dos infants que són "novios" sense saber què és ser novios podria ser la Primavera, de Vivaldi.

    En fi, els besos poden ser música, i tu els has fet paraula.

    Una abraçada, artista!!

  • que bonic![Ofensiu]
    estrangera | 17-07-2005 | Valoració: 9

    Quina habilitatmper, amb tan poques paraules fer una pintura tan ben feta d'un moment tan important per a tu.

    Que bell descriure el sentiment, l'emoció desencadenada relacionant-ho amb notes de música. Et felicito!Una abraçada brideshead!

  • que bonic![Ofensiu]
    estrangera | 17-07-2005 | Valoració: 9

    Quina habilitatmper, amb tan poques paraules fer una pintura tan ben feta d'un moment tan important per a tu.

    Que bell descriure el sentiment, l'emoció desencadenada relacionant-ho amb notes de música. Et felicito!Una abraçada brideshead!

  • Un bon paral·lelisme...[Ofensiu]
    Llibre | 24-05-2005

    entre la besada i els instants immediatament posteriors, aquells moments dolços en què l'embriaguesa encara no ens ha abandonat i tot plegat esdevé eteri, misteri... la màgia de la vida amb aquelles guspires de sensació inexplicable.

    Uns moments... amb gust a música. M'ha agradat.

    Fins la propera. Una abraçada,

    LLIBRE

    PS.- Avui he perdut una mica de màgia, perquè no he arribat a temps de fer-te el comentari 400... M'hauré d'acontentar amb el 401 (si és que mentre escric aquest coment, no se m'avança ningú!!!)

  • Magia feta musica.[Ofensiu]
    eternasomiadora | 21-05-2005 | Valoració: 10

    La magia dels sentiments de dos persones que s'estimen no cal.len les paraules pq s'entenen pq son un sol. Una musica perfecte per a ells.
    T'agraeixo moltissim el teu comentari, t'estic molt agraida x tot, gracies x la teva amabilitat. Jo tmb et llegire pq al comentarme te llegit i tmb m'agrda com escrius. Espero llegir mes poemes teus. Petons i una abraçada.

  • i esclatà la música...[Ofensiu]
    Capdelin | 19-05-2005 | Valoració: 10

    feta d'harmonia de mirades que parlen, de llavis de poesia, de gestos que són el millor i més primitiu idioma...
    i és que el cos i l'ànima és un pentagrama on s'amaguen les millors cançons verges que despertar esperen...
    i malgrat que tot escrit no és més que una imitació del sentiment, el teu poema ha despertat els meus sentits i els meus sentiments.
    com he pogut oblidar-me de tu durant tant de temps!
    un petó i una abraçada!

  • Curt,...[Ofensiu]
    rnbonet | 14-05-2005

    ...precís, senzill, concret... Però, quanta emoció continguda! Quin abisme de tendresa i gràcia!

    Salut i rebolica, xicota!

  • uhmmm...[Ofensiu]
    quetzcoatl | 08-05-2005

    Hola Brideshead : )

    He passar a veure que ens tenies de nou per aqui... i com sempre no em deixes indiferent. I aixo es poc; els teus versos son emotius, conmouen! Amb aquest poema curtet i tendre, evoques unes imatges precioses. Felicitats i gracies tambe per llegir-me : )

    una abraçada,

    m

  • OhCapità | 06-05-2005

    li has posat gust a la música!! Un petó pot significar tant i llavors desapereixen totes les coses i només els cors d'ambdós s'acompassen i entre ells comencen a tocar suau, de manera dolça i sona per ells dos una simfonia de colors, ....

    Poema curt, senzill i amb molt de sentiment, mmm, no calen més paraules.

  • preciós...[Ofensiu]
    ROSASP | 05-05-2005

    Una melodia plena d'encís la que batega la compàs del cor enamorat.
    Poques i encertades paraules, per descriure un borboll de sensacions que vessa del cos, del cor i de l'ànima.
    Un petó amb gust de vida i música de coloraines...

    Una abraçada molt gran!!!

  • les notes al pentagrama[Ofensiu]
    Giser | 05-05-2005

    Bones, de nou. Primer de tot m'agradaria comentar-te la satisfacció que sento quan obro el correu i veig un missatge de relats en catala, llavors, inconcienment, penso, deu ser la brideshead? quin haurà llegit ara? Li haurà agradat? Què li haurà representat a ella?

    I si ho penso és perquè m'importa la teva opinió, la tinc en conte i la valoro moltíssim.

    Per tant, moltíssimes gràcies per tot.

    Tot seguit,, he llegit aquest penúltim poema teu(mai diré l'últim), i resulta que les papallones, la múica, l'ambient, els colors que es representen fan tornar a recordar aquell, ja tan llunyà, primer petó.
    Ets una gran mestra, la mestra desconeguda. M'encanta.

    PD: m'algrat la meva poesia pateixi el mal del pesimisme, li dono la volta i miro l'altra cara de la lluna. D'aquesta forma deixo sortir la meva part fosca i així viure la vida de forma més positiva. Diguem que és la meva teràpia social.

    Un petó i fins ben aviat.

    Sergi

Valoració mitja: 9.71