Un petit esment per si de cas, eh?

Un relat de: Bonhomia

Avui ho cremaré tot. Ciutats, pobles, indústries, centrals nuclears... per a què? Per acabar amb tot. Ja n'estic fart de mentides corruptes. I jo moriré en l'hecatombe. Tots sentirem força de dolor. Però només serà un momentet, eh? Què us sembla? Una mala proposta, oi? Doncs no. Jo crec que és el millor al que em puc dedicar durant el temps que faci falta per a això... per acabar amb tot.
I si algú m'ho recrimina a l'altre suposat món, aniré personalment a parlar amb el diable. Ell us donarà les raons del per què s'havia de fer tot això, encara que no estigués prèviament pactat.
El sentit de la vida... quina vida? Però si ens arrosseguem com monstres deformats per la moda i coses semblants!!
L'únic que ens queda és el sexe, i tothom se n'extravia per vergonya... però si... tothom va molt cremat. Com va dir Henry Miller, si hi hagués sexe a dojo, tot aniria millor...
Tornem-nos bojos, doncs, i follem com desesperats, però... un petit esment... no em deixeu apart, eh?

Comentaris

  • 5e Aniversari[Ofensiu]
    Naiade | 11-01-2009

    FELIÇ 5è ANIVERSARI d'RC,
    relataire!!!


    5 aniversari RC



    Si avui és diumenge 11 del 2009, avui és el cinquè aniversari d'RC. Passa pel fòrum i descobreix com pots "enganxar" en un dia com aquest Recorda: NOMÉS AVUI! T'ho perdràs?

  • Vaja, sembla que finalment...[Ofensiu]
    - | 03-10-2008 | Valoració: 10

    ... valdrà la pena patir el momentet de dolor de l'hecatombe, jeje

    Petó

  • I ara!!![Ofensiu]
    ESTEL | 02-10-2008 | Valoració: 10

    mai et deixaríem apart, per si de cas....(..ho cremes tot, jeje)

    Pot ser una bona proposta la de Henry Miller

    Fins aviat

l´Autor

Foto de perfil de Bonhomia

Bonhomia

646 Relats

1852 Comentaris

514832 Lectures

Valoració de l'autor: 9.87

Biografia:
L'armonia commou la selva verge de paratges interexternalitzats mentre els estels ens somriuen dolçament i les nits i els dies es confonen en boira d'un nou color que brillarà per la mare universal que va fer-nos i cerquem cuidar... si és que aquestes paraules contenen cert ressò d'esperança en un món tan difícil i complicat.