UN PECAT FET A MIDA

Un relat de: Abu Zayt
UN PECAT FET A MIDA
Diuen les Sagrades Escriptures que desitjar la dona del proïsme és un pecat, però què passa si la dona és soltera, divorciada o vídua? Jo d’aquestes coses no n’entenc gaire, però si la dona és lliure no crec pas que sigui pecat desitjar-la. El cas és que la veïna de sota viu sola i a més està per llepar-se els dits i seria una pena desaprofitar un dolç com aquest. Ja pensaré quina excusa li dono a la meva dona per anar a veure la veïna, però inventant excuses sóc tot un geni, segur que me'n sortiré.
Avui, aprofitant que la meva dona ha anat al mercat i que trigarà com a mínim mig horeta a tornar, aprofitaré per anar a veure la veïna que segur que se n’alegrarà molt de la meva visita, quan ens creuem a l’escala em llença aquella mirada ...
Truco a la porta i surt la veïna amb la bata posada, amb els cabells deixats anar i somriu maliciosament i em convida a passar. La segueixo fins al dormitori i en creuar la porta deixa caure la bata. Ara és davant meu completament despullada. Li menjo una mamella i començo a despullar-me, ella m’ajuda i anem al llit. Em poso a sobre d’ella i ...
—Maria ja pots sortir!
—¿Què? — Giro el cap i veig la meva dona que surt de l’armari totalment despullada.
—Pensaves que em faries el salt? Doncs ara farem un trio, o...prefereixes quedar-te mirant?
Ja he dit que jo d’aquestes coses no entenc gaire, però si el que vam fer era pecat, doncs va ser un pecat fet a mida perquè tots tres vam quedar ben satisfets!.



Comentaris

  • Un final divertit[Ofensiu]
    Atlantis | 06-03-2020

    Tu no entens gaire de pecats però la teva dona si, oi?

  • Bona jugada[Ofensiu]
    Canela fina | 10-02-2020 | Valoració: 9

    Quina bona jugada! Deixem-nos estar de pecats, gaudir sempre t'ha de dur al cel ;)

  • Pecat en trio.[Ofensiu]
    PERLA DE VELLUT | 10-02-2020 | Valoració: 10

    Ja, ja ja ja ja ja... Vaja! pecat en trio. Si la teua dona estava a punt de fer-lo també, doncs la qüestió és de bona satisfacció per als tres.
    Desitjar la dona del proïsme, és pecat... però has fet un gran canvi gràcies a la teua dona, que també volia...
    Perla de vellut

  • El món canvia...[Ofensiu]
    kefas | 09-02-2020

    .. i les dones de la teva escala demostren que s'adapten als valors canviants. Fins ara la competició era la base dels progrés, però a partir de ja mateix són les actituds col·laboratives les que s'imposen. Noi, veig que, afortunadament, tens una gran capacitat per adaptar-te a les noves tendències. Enhorabona. 

l´Autor

Foto de perfil de Abu Zayt

Abu Zayt

6 Relats

18 Comentaris

2634 Lectures

Valoració de l'autor: 9.88

Biografia:
Vaig néixer a Barcelona el 1965, en l'actualitat sóc membre del club de lectura i del taller d'escriptura d'Avinyó on resideixo des de l'any 2004. Dues vegades guanyador del premi Sant Jordi vila d'Avinyó de relat breu, tercer finalista en el concurs de temàtica social "Amb ulls d'infant" l'any 2016, cinqué finalista "Amb ulls d'infant" 2019 i col·laborador en Radio Avinyó amb la secció EL FULL EN BLANC Entre els meus autors favorits en llengua catalana destacaria Pere Calders; en llengua estrangera Joules Verne, Anton Txèkhov i Honoré Balzac