Un pas per perdre-ho tot

Un relat de: xaropdetu

Sí, com diu el títol, només un
I tot sera res, i res sera tot
Tot a la bast de la mà
Ara sí, ara no, tu decideixes
Només una paraula, un gest
Un somriure, una llagrima
Perdre el que estimes,
El que no desitges
Tot al teu abast,
Només un pas i estàs perdut.

Comentaris

  • Yuna | 16-05-2007 | Valoració: 10

    Un somriure, una llagrima --> la nit i el dia, tot no ho perdem, però sempre dol perdre ni que sigui poc...

    Txell

  • un minut, un moment, un segons...[Ofensiu]
    Noia de vidre | 03-09-2006 | Valoració: 9

    tot en les mans!!! molt bé noia!!!
    m'ha agrdat com ho dius i dela manera que ho has fet.

    petonets*

  • Doncs sí...[Ofensiu]
    N | 14-12-2005

    La vida és imprevisible...tot pot scanviar en un instant...cada acta té una conseqüència...suposu que es tracta de fer-ho el millor possible...i tot sortirà bé!
    Un peto!

  • Tot és qüestió[Ofensiu]
    Ze Pequeño | 09-09-2005 | Valoració: 8

    de reconèixer el mal pas abans de fer-lo i ser capaç de recular sense por ni vergonya.

    Un bon poema, xaropet. A més m'agrada molt que sigui breu, perquè és com si reforces la idea que expresses en el poema.

    Un barret per vos, ple de passes que mai ns'acaben!

    Salz.


  • mil gràcies a tots![Ofensiu]
    xaropdetu | 09-09-2005

    moltissimes gràcies pels vostres comentaris, ja n'hi han 50 i m'animen moltissim. mil petons relataires, us ho mereixeu!

    xarop

  • una passa i...[Ofensiu]
    Capdelin | 09-09-2005 | Valoració: 10

    però jo vull ser optimista i pensar que amb una passa dolenta es pot perdre algú, alguna cosa, molt potser... però mai TOT!... i que potser s'han de fer vàries passes dolentes per perdre-ho quasi tot i que... amb una passa bona es pot guanyar molt...
    escrius molt bé i saps en pocs versos condensar idees fantàstiques... ànims i a seguir endavant!!!
    gràcies per la teva benvinguda, no et coneixia i ara t'he trobat i estic content de poder llegir-te i rebre els teus sentiments...
    una abraçada!!!

  • Poema "amb missatge"[Ofensiu]
    iong txon | 03-09-2005

    M'ha agradat, està bé. Hi ha algunes errades que en un poema curt sap més greu. Segur que amb una rellegida te n'hauries adonat -a mi també m'ha passat -per exemple "abast" surt ben escrit més avall, només calia apostrofar-ho. A banda d'això, jo faria uns quants paràgrafs. Visualment queda més estètic i ajuda a imprimir un ritme, una entonació.
    Quim

  • eii!![Ofensiu]
    tramuntana | 03-09-2005 | Valoració: 10

    Magnífic. Tens tota la raó, només amb un pas ho pots perdre tot! petons wpa!!

    P.D: aviam quan ens trobem al msn!! o al fòrum!!

    laura^^

  • Per desgracia..[Ofensiu]
    RainBow_CoLouRs | 02-09-2005 | Valoració: 10

    Per desgracia sí, hi han situacions en que estas a un sol pas de perdre-ho tot, amistats, parella, la vida es complicada en aquest sentit, perque has de caminar ferma, i mirant molt bé abans de fer qualsevol pas.
    Un poema curt però concís.
    M'ha agradat et seguire llegint.
    Per cert jo també encantada de coneixet
    Petonassos*

Valoració mitja: 9.57

l´Autor

Foto de perfil de xaropdetu

xaropdetu

15 Relats

98 Comentaris

23313 Lectures

Valoració de l'autor: 8.84

Biografia:
 
per alguna coseta...
xaropdetu@hotmail.com(msn)
xaropdetu@yahoo.com(e-mail)

http://xaropdetu.blocat.com





R en Cadena

"Gypsy em va encadenar i jo he passat la cadena a electra, brumari, danino, Lluna, auriga i musical."

(fes clic a la imatge i descobreix què és "R en Cadena")