Un partit molt ajustat

Un relat de: Alex Molina
El 12 de gener de 2012 l'equip de futbol ovni estava entrenant en el New York Stadium per a l'últim partit de la seva temporada si no guanyaven.

Varen tenir la mala sort de perdre i se li va a anar la lliga que feia 4 anys seguits que la guanyaven. El seu entrenador no s'ho creia i va decidir apuntar-se al torneig on hi anaven els millors equips del món. El ( HOPESTAR )

Es varen preparar dues setmanes abans entrenant cada dia dues hores molt durament per aconseguir estar al nivell necessitat per poder guanyar el torneig.
El 31 de febrer era el dia del torneig i ja era el 29, l'ultim dia d'entrenament i no varen entrenar sinó que l'entrenador els va dir una xerrada motivadora.

El dia del torneig el primer partit el varen guanyar de palliça gràcies a tot el que s'havien preparat, el segon el varen guanyar un poc més ajustat però varen guanyar que era el important, i en l'últim partir se'ls va complicar la cosa perquè es va lesionar el millor jugador que tenien, ( el davanter Kevin ) però encara així varen aconseguir guanyar gràcies a l'entrenador que els a donar una altra xerrada molt motivadora i varen sortir al camp ja en la pròrroga i varen arribar als penals molt ajustats i els dos equips els varen ficar tots però com havien començat els ovni li tocava acabar a l'altre equip, era el penal decisiu si ficava perdien i si el porter ho parava guanyaven i el porter va fer una estirada impressionant va roçar el baló i es va estrallar conta el pòster, i així varen aconseguir guanyar el torneig i proclamar-se com el millor equip del món i guanyar el premi del torneig que era un viatge a qualsevol lloc del món per a tot l'equip.



Alex Molina

Comentaris

  • comentari [Ofensiu]
    Jocker | 16-02-2018 | Valoració: 7

    És un poc aburrit pero al final m'agradat

  • Molt emocionant[Ofensiu]
    Adrián Gregori Beltrán | 16-02-2018 | Valoració: 9

    El micro-relat ha estat molt bè i m'ha enganxat molt.

  • Galleta[Ofensiu]
    Mireya Alcalá Tur | 16-02-2018

    L'historia està entretinguda, però faltarien una mica més de pauses.

  • LUSSY[Ofensiu]
    Lucia Noguero | 16-02-2018

    No he entès la història, no està ben escrit en la meva opinió però de segur que des del teu punt de vista està bé.

l´Autor

Alex Molina

1 Relats

4 Comentaris

416 Lectures

Valoració de l'autor: 5.00

Últims relats de l'autor