un nadal sense tu

Un relat de: julieta

Tinc tantes ganes de fer-te fora de dins meu, que no puc parar de preguntar-me perquè em vaig deixar enredar. És un joc tan brut! I el nadal és net, i no pots ser-hi tu. No hi ha lloc per tu.

M'has sentit? Vull caminar sota les llums sense tu... i endolçar-me d'abraçades que no són teves!

Vull que marxis, que no em miris, que escapis, que t'enfonsis. I vull que m'oberservis d'amagat, que et desfassis sense mi, que em pensis, que et quedis atrapat.

No.. no.. prou! Fuig... i deixa'm fugir al Nadal. I menjar-me'l i ensopegar amb la por i els nervis, i trobar-nos i adormir-nos.

Vull abraçar-te, plorar-te, atrapar-te, besar-te, adormir-te, somiar-te, olorar-te, llegir-te, respirar-te, tocar-te, embriagar-te, menjar-te, cridar-te, trastocar-te, pensar-te, cuinar-te, escoltar-te, dibuixar-te... fugir-te.

Un Nadal sense tu... un Nadal jugan-te.

Comentaris

  • Que macu[Ofensiu]
    clara900 | 22-11-2008

    Es molt macu el text , esta molt ben redactant i l'expressió m'encanta a vegades l'amor fa mal...
    Jo tmb he penjat un relat ... ja em dunaras l'opinio
    una abraçada i segueix publicant

  • Que bonic!![Ofensiu]
    Sareta_16 | 19-04-2005 | Valoració: 9

    El penúltim vers tremendo, m'ha encantat!Aix l'amor que complicat que és, oi noia?^^
    Weno el temps que ens canvia tant, deixa que passi i el pròxim Nadal no et dolrà tant no tenir-lo!
    M'ha agradat el teu estil, et seguire llegint!:)

l´Autor

julieta

5 Relats

13 Comentaris

6584 Lectures

Valoració de l'autor: 9.50

Últims relats de l'autor