Un mon per mi, amb tu

Un relat de: red_sh

Estic enamorat. Molt bojament enamorat. La noia que m'agrada es casi perfecte. No destaca per la seva bellesa, però ami em torna boig. Es de la meva edat i viu molt a prop meu. Ens coneixem desde petits però en els ultims anys és quan ens em conegut de manera mes profunda. Quan vaig començar a anar amb ella vaig notar una sensació molt dificil d'expresar i desde les hores no he deixat de imaginar-me un mon per mi, amb ella.
Un mon molt lluny d'aqui, on ningu ens molesti, envoltats de boscos i animals, incomunicats de la resta del mon, amb una casa de fusta on uns follets ens fan companyia. Una casa petita i comoda, feta de fusta. Un paisatge verd i bonic, on poguesim triar la temperatura que vulguem. Fred per agafarnos fort un al altre, calor per poder estar junts sota el sol, pluja per protegirnos un a l'altre, foscor per dejarnos emportar junt amb el vent sense adonaros que el temps pasa, i que cada dia ens estimem més.
Un mon on no hi hagues rellotge, ni presa ni pobres, ni rics, ni grans, ni petits, ni bo, ni dolent, ni clar, ni fosc, ni dolor, ni melancolia, ni angoixa, ni enemics, ni problemes, ni estiu, ni hivern . Un mon on tot es barrejes i puguesim dir el que sentim sense por a res. Un mon on dir t'estimu fos més facil per mi. Un mon per mi... amb tu i ningu més.

Comentaris

  • per akells enamorats....[Ofensiu]
    L'ull de la subcultura | 25-09-2005 | Valoració: 8

    jejejej...que ve ens be a motla gent akesta pajina per desfogarnos literalmetn, mai millor dit, de totes les emocions que torbem ditre nostre, i que es mes facil posar perke o lleixin desconeguts que no akells mes propers a nosaltres. Jeejeje ame sun altre skinet com jo, tio les dones desperten coses dintre nostre que ni la droga mes poten, ni el sexe mes bestial ens inspira i en complau mes, pero que a la vegada ens atormenta, ens fustra i ens deprimeix. Es el amor.

    Salud & Anarkia

  • OoG,,,,[Ofensiu]
    Orgull_de_classe | 24-09-2005 | Valoració: 10

    eTS...EL CRACK DE LA PARAULA ESCRITA! COM DIC A TOTS ELS AUTORS QUE M'OMPLEN D'ALEGRIA I ALHORA TRISTESA QUAN LLGEIXO ELS TEUS RELATS..PERÒ..TU..ETS QUI MÉS M'HA TOCAT...PERQUE..ES...EXACTAMENT EL QUE VOLDRIA JO...AMB UNA PETITA PERÒ IMPORTANT DIFERÈNCIA... JO NO EL VULL NOMÉS PER MI I PER "ELL" EL VULL COMPARTIR AMB TOTHOM...PERQUE..TOTHOME S MEREIX..L'OPORTUNITAT DE DIR T'ESTIMO SENSE POR...PERQUE...ES UNA SENSACIÓ REVITALITZANT I ESPERANÇADORA..I..ANIMA ...

    DESPRÉS D'AQUEST LLAMP DE ROLLO QUE T'HE CARDAT DIR-TE QUE ESCRIUS MOTL BÉ, I QUE MOLTISSIMES GRÀCIES PEL TEU COMENTARI..QUE...JO TAMPOC EM PERDRE NI UN DELS TEUS RELATS..I..QUE..SEGUEIXIS AIXÍ..QUE..ALGUN DIA..AMB MOLTISSIMA MÉS FORÇA DE LA QUE TENS ARA...ACONSEGUIRAS, SENSE POR I SENSE ENPENTES DE NINGÚ DIR...


    t'estimo...




    PETONS..I..
    salut!

  • Em sona...[Ofensiu]
    ombra | 12-01-2005 | Valoració: 9

    Totes les sensacions que descrius en el text, els pensaments que et venen fruit dels sentimetns cap aquesta noia, crec que a tots, almenys personalement em són propers; quan estem o comencem a estar enamorats!
    Segueix endevant, i no deixis de somiar, ah! però tocant de peus a terra eh!!sinó el pinyo que et pots fotre farà mal!xD!
    Sort!!

  • Sensacional[Ofensiu]
    gali_jr | 10-01-2005 | Valoració: 10

    És magnific. Un relat curt amb molt de significat. Aquí es nota la sinceritat i el valor del text m'agradat molt! Esperu que n'escriguis molts més sort

  • es molt tendre[Ofensiu]
    AINOA | 09-01-2005 | Valoració: 9

    es un relat molt bonic i en molt de sentiment.
    llàstima que no podem fer un mon a la nostre mida.
    felicitats, segueix aixi.

  • etern...[Ofensiu]
    Ullets | 09-01-2005 | Valoració: 9

    somiador! Entenc el teu relat, de vegades s'han creuat persones el meu món, amb qui he volgut això. Desprès amb els anys m'he adonat, que tenir un món només per algú, esdevé fins i tot asfixiant. Però posats a somiar, posats a triar... tria, remena, escull i quan tinguis la caseta real per tu i la teva princesa... fes-li saber. Qui sap, potser ella vol anar a viure amb tu, a aquests meravellós paratge...

    M'agrada com parles del amor, pur, natural, sensual, sincer...

    mil petons!

  • Es bo . . . .[Ofensiu]
    Manuel de Lino | 09-01-2005 | Valoració: 9

    expresar els sentiments, pero pensa que de vegades el mon no es com el que tu vols, el mon es imprevisible, en les seves coses de vegades dolentes que ens venen sense esperar, es a les hores quan veiem de veritat a la persona que tenim al costat, i ens adonem que de veritat la estimem perque dels dos ne hem fet un.
    enhorabona per el teu estat i benvingut als relats.

  • no saps com t'arribo a entendre...[Ofensiu]
    Tona | 09-01-2005 | Valoració: 9

    Això d'estimar en silenci a algú tan proper també sé molt bé el que és.
    Cada paraula que dius en aquest relat, estic segura que tothom la pensat algun cop.
    És com si l'hagues escrit jo...

    Dir t'estimo és bonic, i de vegades porta sorpreses!
    Endavant!
    Un peto
    Tona.

Valoració mitja: 9

l´Autor

Foto de perfil de red_sh

red_sh

6 Relats

24 Comentaris

8338 Lectures

Valoració de l'autor: 9.22

Biografia: