Un món de somnis

Un relat de: Vesna

Avuí ha sortit el sol
com qualsevol altre matí
per anunciar-nos amb la seva calor
que hem de continuar el nostre camí

Un camí plé de somnis
d' il·lusions i bons proposits
pero a cada passa que donis
aniràs rebent cops molt forts

Has de saber aguantar
i lluitar fins al final
que la vida sap recompensar
a qui s'esforça a pesar del mal

els teus somnis , il·lusions i bons proposits
sempre han d'estar presents
encara que siguin insignificants i petits
no han de quedar només en el pensament

Comentaris

  • Uns bons propòsits[Ofensiu]

    Crec que la poesía és un acte creatiu que sobretot ha de fer reflexionar. I els teus propòsits són excel·lents. Crec que aquesta pàgina és molt bona perquè ens anima, especialment gent com tu...

  • és veritat[Ofensiu]
    Lavínia | 09-05-2005

    has d'anar aguantant, però amb el cap alt i mantenint-te ferma perquè tot ajuda. La vida dóna cops, dóna alegries, però t'ajuda a formar-te a créixer.

    Molts petonets

    PD

    Sandra: La setmana passada no vaig poder fer gaire cosa més que comentar algunes coses, però m'hi posaré al corrent amb tu. T'ho prometo.

  • quatre ratlles...[Ofensiu]
    Equinozio | 02-05-2005

    ... per una idea colpidora, sencilla i forta.
    M'agraden akests dos troços...

    'Un camí plé de somnis (on cadascú té els seus)
    d' il·lusions i bons proposits (tots som bona gent)
    pero a cada passa que donis (vigila que fas..)
    aniràs rebent cops molt forts'(Rebre cops forts sembla la finalitat que te la vida, i la resposta ha de ser aguantar-los superar-los i fer-te fort)


    'Has de saber aguantar (no t'amaguis a la 1a patecada)
    i lluitar fins al final (lluitar sempre)
    que la vida sap recompensar ( però només si has lluitat)
    a qui s'esforça a pesar del mal'

    M'ha agradat molt...
    i per això voldria dedicar-li amb el teu permís a una amiga que me l'estimo molt i ara ho està passant malament.
    Sandra Alarcon te la dedico.

    Equinozio

  • No ens hem de deixar enfonsar![Ofensiu]
    kispar fidu | 02-05-2005

    No ens podem deixar vèncer a la primera ni segona caiguda! Ens hem d'aixecar amb empenta i amb ganes de tornar a començar i reinicar el nostre camí. Hem de continuar avançant per molt de que sovint sembli complicat i només veiem barreres que ens impedeixin continuar! No paris mai de "caminar"!

    P.D: La teva setmana de COMENT!
    Gemm@

  • Molt bé[Ofensiu]
    AINOA | 02-05-2005 | Valoració: 10

    Hola Sandra.
    M'agradat molt el teu poeme i la musicalitat que li dones.
    Ets molt joveneta i veig que tens una visio molt clara de la vida.
    Una abraçada i segueix aixi que u fas molt bé.

  • Alícia Gataxica | 02-05-2005 | Valoració: 8

    Així es tot plegat... dur i difícil però ple d'il.lusions... amb el coment d'aquesta setmana et descobreixo... que no t'havia llegit res, i m'agrada. Felicitats.

  • M'encanta[Ofensiu]
    eternasomiadora | 02-05-2005 | Valoració: 10

    He vist el titol a comentats i ma cridat latencio, i nena le llegit i mencanta sobretot allo de que a pesar de lo malament que u hagi passat algu sera recompensat gracies per donar anims i dir que la em de continuar endavant, penses com jo :P petons!!!

  • hola, Sandra[Ofensiu]
    Shu Hua | 02-05-2005

    començo el teu coment pel final i t'he de dir que m'ha agradat molt el missatge que ens dónes, que tens tota la raó i així és com ens hauríem de prendre la vida i m'alegro que tu, tan joveneta, ja ho vegis aíxí de clar.
    A més, escrius molt bé, una poesia bonica, i rimada, amb el que costa. És una alegria, un consol i un benestar, veure que gent tan jove escriu així de bé i amb tantes ganes.
    Un petó

    Glòria

  • pa'lante[Ofensiu]
    natasha | 26-03-2005 | Valoració: 9

    eis reina!!!
    quanta rao!! la vida es mirar endavant sempre, tot i caure a terra s'han de tenir il·lusions per seguir endavant i per elles cal lluitar.
    m'encanta que l'hagis escrit perqué transmet fortalesa i gens de debilitat i això s'agraeeix sempre.
    muakis!!!
    natasha

  • Vitalitat!![Ofensiu]
    ombra | 24-03-2005

    Vitalitat a flor de pell,és el que desprén aquest poema. Tens raó dient que la vida és un camí complicat i amb entrebancs, però no ens hem de rendir tard o d'hora en serem recompensats!
    CARPE DIEM!!
    Abraçades!

  • Un poema ple d'esperança[Ofensiu]
    Josep Bonnín Segura | 24-03-2005 | Valoració: 9

    Aquest poema es per llegir en els moments en que venen maldades. També sentir la importància de les coses petites, malgrat que hi hagi mal moments.
    I la recomanació final de que no ha de quedar sols en el pensament sinó que s'ha de practicar l'acció per arribar a ells.
    Molt bé Sandra
    La trole i ara el que s'ha afegit En Drakinet , i a mi m'ha agradat.
    Una aferrada pel coll
    Josep

Valoració mitja: 9.2

l´Autor

Vesna

165 Relats

329 Comentaris

239427 Lectures

Valoració de l'autor: 9.51

Biografia:
The sea will crowd us with lovers at night
There's nothing like this built today
You'll never see a finer ship
Or receive a better tip in your life