Un mil·lisegon.

Un relat de: Biel Kramt
Des de fa tres divendres, d’ençà del bon temps, m’agrada acabar la jornada laboral amb un bon entrepà de sobrassada o botifarró i una panada de pèsols, si pot ser, en un dels pocs espais on puc respirar natura dins de Palma: assegut en un banc de la Misericòrdia.

Avui mateix, un senyor major, se’l veu entranyable, s’asseu en un banc que està davant del meu uns 7 metres i es posa a pelar una pera, me sembla una pera... No sé per quines cinc-centes se’m passa pel cap que podria tirar la bolla que acab de fer amb el paper d’estrassa de la panada a la paperera de devora del banc del senyor. Evidentment entenc que és una actitud poc urbana i que, a més, podria impactar en el caparrot del senyor i crear una situació violenta. Però, no heu tingut mai aquella actitud canalla, xulesca, grossera, ...?

M‘acab la panada i encara li don voltes a la situació… Alç el braç i en menys d’un mil·lisegon dues torres humanes me redueixen a escòria humana i comença un calvari que no vull ni recordar. No sabia jo que en Mariano Rajoy era de visita per Mallorca…

Comentaris

  • Quines visites![Ofensiu]
    E. VILADOMS | 05-06-2017

    Ben trobat Biel, penso que no t'havia llegit mai.
    Quines visites teniu per Palma!
    Gràcies pel teu comentari a "Pelant bastons", fa una estona ha estat l'enterrament d'en Ton, un avi entranyable (aquest, sí) que un dia em compartir un bocí dels seus records i ens vam emocionar plegats.

  • Ostres! Quin final![Ofensiu]
    moulin | 04-06-2017 | Valoració: 10

    M'ha fet molta gràcia el desenllaç. Enhorabona!

  • Entre ...[Ofensiu]
    Bonhomia | 02-06-2017 | Valoració: 10

    ... la pròpia decisió i la seguretat del personatge "important" hi ha anys llum, això segur.


    Sergi : )

  • No deu ser ell[Ofensiu]
    Aleix de Ferrater | 30-05-2017 | Valoració: 10

    T'imagines en Rajoy pelant una pera en un jardí?Em costa. Però el teu relat m'ho ha fet veure. Una forta abraçada, Biel.

    Aleix

  • És veritat[Ofensiu]
    Boris | 23-05-2017

    És ben cert que, si no el coneixes, és un personatge molt entranyable.

    I gràcies pel teu comentari!

Valoració mitja: 10

l´Autor

Foto de perfil de Biel Kramt

Biel Kramt

31 Relats

50 Comentaris

19630 Lectures

Valoració de l'autor: 9.87

Biografia:
M’agrada escriure relats curts i compartir-los.
No m’agrada puntuar en el meu temps d’oci, així que només faig comentaris, o un m’agrada.
Ens llegim entre línies!
M’agrada pensar en menjars boníssims que no sacien -crec que Paulov feia besties d’aquestes-.
M’agrada cavalcar dins una gerra de cervesa a punt de vessar.
I córrer per poder beure cerveses.
I ja està...