Un Mal Dia . . .

Un relat de: victorvaliente

Era un mati d'estiu. Em vaig despertar a les 8:32, això em marcava el movil i vaig anar a esmorzar.
Vaig veurem un got de llet amb galetes, en acabar vaig encendre la televisó perquè feien Bola de Drac!!
Quan va acabar vaig anar cap el garatge per encendre la moto i escalfar-la perquè tenia la intenció de fer unes curaves amb uns meus amics.
A les 11:12 m'en vaig anar a buscar-los al camp de futbol que havíem quedat allà.
Van venir tots; en aquell moment vam empendre el camí i va anar cap a Sant Hilari per la carretera vella.
Tot rutllava be, les motos es comportaven be en les curves quan de sobte... un porc senglar va travessar la carretera!!
En aquell moment es com si es pares tot per uns segons i nomès podia veure ho que hi havia en aquell moment en la carretera...
Els meus amics ,un d'ells apunt de caure, el porc senglar amb uns quants cops i el cotxe que venia de davant amb el morro xafat....

3 de 7 van caure de les seves motos... jo nomès em vaig fer alguna ferida però la moto va quedar destrossada.
Tots els meus amics i familiars vam anar a veurem aquella nit a l'hospital, fins i tot una amigueta que m'agradava desde petita, i que, al final.... potser va passar alguna cosa que.....;)


Tot va acabar en un no res perquè la majoria ens vam recuperar, alguns mes tard que altres però vam estar en condicions al cap de 3 setmanes


Comentaris

  • Vivències d'un motero[Ofensiu]
    BOLZANO | 11-06-2007

    No se si són unes instruccions o simplement una aventura.
    Crec que li ha falta quelcom.

l´Autor

victorvaliente

4 Relats

11 Comentaris

3834 Lectures

Valoració de l'autor: 7.00