Un geni en matematiques practiques

Un relat de: montserrat vilaró berenguer
Isabel obre el portamonedes, les compte i les torna a comptar. Dinou euros es tot el seu capital. I la nena te gana i el marit te de menjar, si no menja mo podra treballar en aquell lloc miserable que guanya un sou tambe miseranle. I sols en tenim 13 dies desde que va començar el mes.
PlorarIa si tingues llagrimes, pero no en te ja.
Agafa el jersei la rebeca deslluida i rentada mil vegades i el cabaç.
Anira al super mes barat, te de fer equilibris i comptar.
La barra de pa, la mortadela mes barata, unes taronges i llet per la petita Marta. Tot plegat que no passi de dinou euros, ho torna a comptar. Si 18,95 tambe ho ha aconseguit avui tambe menjaran. I dema???
Be dema sera un altre dia, potser li pagaran les clases de repas que fa a una veina. Si fos aixi, compraria xocolata i un bistec
molt gros pel marit i la nena. Ella ja en tindria prou de veurels menjar.
I somia en trovar feina i mira els anuncis, pero sembla ser que de moments de feina
.no ni ha.
I pensa en temps passats, ella que es de lletres, la crisi li ha fet tornar un geni en matematiques i s' en fa creus de la lluita diaria que te de portar.

Comentaris

No hi ha comentaris, comenta'l tu primer

l´Autor

Foto de perfil de montserrat vilaró berenguer

montserrat vilaró berenguer

464 Relats

1635 Comentaris

323179 Lectures

Valoració de l'autor: 9.89

Biografia:
Tota la meva vida he sigut lletraferida. M'agrada molt escriure, perquè
a dins meu està ple d'històries i tinc com una necessitat d´explicar-les
Per mi és un plaer compartir somnis i pensaments amb qui tingui la paciència de llegir i procurar entendre els meus humils escrits ,fets amb tot el meu cor. Moltes gràcies per la vostra gentilesa.