Un fi de setmana terrorificant

Un relat de: TaLin

Es fi de setmana he quedat amb la meva mijor amiga a pasetjar estan alli els nostros amics en Jak en Jonh i en Kevin.
Anam al bosc a donar un paseig i veiem un cementeri darrera una casa molt terrorificant ens apropam una mica i varem entrar, es senten sorolls molt extranys, crits, pasos, i mobles que es mouen. Hi ha algu que ens vol asutar nosaltres pujam jo em gafo han Kevin li dic que tenc por i em diu que estigi tranquila que no pasa res la meva amiga na Lucie s'agafa d'en Jak.
Estam a les escales i obrim una porta no hi ha ningu eixo es molt gran hi ha moltes portes no acabarem may obrim una altra porta hi ha algu dormint que por nam alli es una noia i esta plorant nosaltre nos apropant li dic una altra volta an Kevin tenc molta por, la noia petita esta plorant cada volta mes frat asta que surt del llit i es converteix en fantasma i diu que li tenim que dir Senyor bartolomeu i en Jonh li pregunta que perque va morir, i ell li diu cridant que no limporta i monam corregent a casa.
Al dia seguent tornam tots alli el fantasma fa tot lo posible perque nos asustem i mon nem pero no monam ens quedam alli i li diu na Lucie la meva migor amiga que es tranquilisi que nomes li volem ayudar i ell es posa a plorar i li diu que ell en realitat es un nen i que va morir perque uns nens de la seva clase li varen matar, jo morta de por agaf han Kevin i li vaig donar un peto i ens varem fer novios i el fantasma ens diu que li dugem Bart i que podem anar alli cuan volgesim i axi feim nam alli cuan volem i ara es el nostru amic.

Comentaris

No hi ha comentaris, comenta'l tu primer

l´Autor

TaLin

1 Relats

0 Comentaris

708 Lectures

Valoració de l'autor: 5.00

Últims relats de l'autor