Un espermatozoide perdedor (Teatre)

Un relat de: NASIO

NARRADOR VEU EN OFF-
En una asèptica sala es troben reunits al voltant d'una gran taula els òrgans vitals d'un ésser humà mascle. Deliberen sobre quin d'ells ha de ser elegit Cap Major del cos. La mà dreta, en representació de les extremitats, està asseguda junt als ulls. A més a més, orelles, llengua i penis, conformen la resta de la presidència. Un pulmó i els dos renyons han excusat la seua assistència a la mesa perquè, la darrera nit, aquest cos va eixir de marxa i tenen molt d'alcohol i nicotina que processar.Tots els altres, es troben formant un gran cercle al voltant de la taula central. Pèls, cabells i neurones per milers. Tots els ossos, els testicles, la melsa, els intestins, un gros i un altre flac, glòbuls de diversos colors a muntons...

LA VEU DEL NARRADOR ES FON AMB LA IL·LUMINACIÓ.
S'IL·LUMINA L'ESCENA PRESIDIDA PER LA MESA DEL
CONSELL. HI HA UN LLEUGER MURMURI.

COR- (Alçant-se)
Crec que l'època en què el cervell era l'amo i senyor a passat a la història. Ara vivim en un món de sensacions on el que predomina és el cor. Només heu de veure qualsevol programa de TV. Tot es cor i gens de cervell. Per això us dic Voteu-me si esteu amb el progrés!

VENES, SANG, ARTÈRIES, CAPIL·LARS, FEMORAL I
SOBRETOT AORTA APLAUDEIXEN ENFERVORIDES.

ESTÓMAC-
És vostè un gran demagog. Per aquesta regla de tres que acaba d'inventar, jo mateix podria erigir-me en Cap Major. Ens trobem en una cultura forjada al voltant de la bona taula...

ULL DRET- (Interrompent-li)
Oblides de quimeres! No veu vostè els telenotícies. Mig món s'està morint de fam...

ULL ESQUERRE-
Nosaltres som els que més informació rebem i per això propose...

PULMÓ- (Burlaner)
Bla, bla, bla! Ara que ja gairebé no es lligen llibres ni periòdics i la televisió i els ordinadors van cap a la realitat virtual neuro-sensorial, els ulls cada vegada són més miops i menys necessaris. Arribaran a caure en el desús. Crec que l'aire...

PENIS- (Ufà, erecte i superb)
L'aire també està fet una verdadera merda!

S'ARMA UN GRAN RENOU A LA SALA.

Estic fins als meus testicles de sentir estupideses... L'autèntica raó de la cultura és el sexe. Fixeu-vos sinó en el culte existent al cos... sol té un fi: El sexe. Jo he de ser nomenat Cap Major. Sóc la vostra principal arma. Us done plaer. Tots esteu pendents de mi. No puc, ni dec, fallar...

LA MÀ DRETA, QUE ÉS MOLT AMIGA DE PENIS,
APLAUDEIX FRENÈTICAMENT.

TESTICLE SUPERIOR- (També emocionat)
Jo, en el meu nom i en el del meu germà, recolze la proposta. (Mira amenaçador a la sala) I no he de recordar-vos que per nosaltres s'han fet sempre les coses i s'ha perpetuat l'espècie,,, pels dos... Bo! Amb l'ajuda del llarg... Així que si algú no està d'acord, aquí estem el meu germà i jo per a declarar-los obertament la guerra...

L'ENRENOU A LA SALA ÉS ENSORDIDOR.
VEUS DISCORDANTS CRIDEN.

GAIREBÉ TOTS-
No a la guerra! No a la guerra!

UNA VEU ENÈRGICA PROVOCA EL SILENCI
TOTAL A LA SALA. ÉS UN FORADET, XICOTET
I FOSC, PERÒ AMB VEU POTENT.

ANUS- (Dirigint-se als testicles)
Crec que us equivoqueu! Aquesta vegada tot el món està en la vostra contra. Jo, per a més desgràcia, sóc veí i estic fins als pèls d'aguantar-vos. Si us poseu tossuts, m'afluixaré en el moment menys pensat i us aneu a cagar tots damunt...

GAIREBÉ TOTS-
No a la guerra! Anus al poder! No a la guerra!

EN UN RACÓ DE LA SALA, UNA
NEURONA, UN GLÒBUL ROIG
I UN PÈL PARLEN BAIXET.

NEURONA 3.001.022- (Resignada)
Si aqueixos dos s'encaboten, ja ens veig a tots en cruenta batalla...

GLÒBUL ROIG 4.025.385-
És que en aquest cos sempre es fan les coses pels collons.

PÈL 5.325.557-
I hi haurà guerra... Perquè encara que no ho cregueu, hi ha massa que no pensen ni amb el cul... I si ens salvem serà per un com jo...


Comentaris

  • Bonissim[Ofensiu]
    ginebre | 07-05-2007 | Valoració: 10

    boníssim!
    Felicitats!

  • Molt, molt divertit![Ofensiu]
    Arbequina | 10-11-2006 | Valoració: 10

    Ple de gags francament genials!
    M'ho he passat d'allò més bé llegint aquesta mini obra de teatre.

    Una forta abraçada.

    Arbequina.

  • Fantàstic![Ofensiu]
    Ligeia | 02-10-2006 | Valoració: 9

    Felicitats, t'ha sortit un relat rodó! És genial, original, satíric, crític... M'encanta! (M'has fet riure amb el detall de l'amistat entre la mà esquerre i el penis).

    Encantada de llegir-te!

    Normalment no faig valoració numèrica dels relats, però aquest s'ho mereix.

  • geniaaal![Ofensiu]
    Orgull_de_classe | 17-03-2006 | Valoració: 9

    :)....m'encanta....m'estava imaginant...les parts que hi planxes....al meu davant...amb ulls i boca...recitant el que tu has escrit...:)...
    un petó
    OdC

Valoració mitja: 9.5

l´Autor

Foto de perfil de NASIO

NASIO

7 Relats

33 Comentaris

10544 Lectures

Valoració de l'autor: 9.57

Biografia:
De vegades, quan estic fotut, tanque els ulls i puc veure amb total nitidesa, el bons moments. Aqueixos moments bons que té una vida i que malauradament no en son massa. I la majoria de vegades, el que se m'apareix son imatges de quan tenia catorze anys, una època que jo anomenaria com la meua edat daurada: sen se unes pretensions excessives, una tarannà positiu i unes ganes immenses d'esgotar el món d'un sol glop... Ara tinc els mateixos problemes que els meus pares...