Un dia quadrat

Un relat de: SomriureXsobreviure

Matí:

Em llevo, vaig directament cap al lavabo: tinc la bufeta com una gaita!!
Em poso a la dutxa. Em comença a sortir l'aigua freda, es deu haver acabat el botà penso, se m'apaga la llum, hi deu haver agut un curtcircuit per culpa del calefactor del bany, de l'ensurt rellisco i em faig mal al cul. Surto de la dutxa, em miro al mirall i veig que m'ha sortit un gra molt gran!! M'hi començo a posar cremes i coses perquè marxi però no hi ha manera.
Em paro a pensar un moment i m'adono que avui és el gran dia: arriba en Jordi, el meu germà gran.
Em dirigeixo cap a la cuina, m'escalfo la llet al microones. Al primer glop em cremo la llengua, se'm posa molt vermella!
Sortim de casa per anar a buscar la tieta i marxem cap a l'aeroport de Barcelona.

Migdia:

Anem cap allà. A mig camí se'ns espatlla el cotxe. Truquem a la grua i ens diu que vindrà un taxi a buscar-nos. Li diem quantes persones som, i ens diu que com que som tants ens portarà una furgoneta. Arriba el taxi i ens adonem tots que és una "limousine".
La Mariona, la meva germana petita vomita al seient del taxi, o com en diu ella "fonts de Montjuïc". Quin fàstic!!
Arribem a l'aeroport i anem cap a dinar a un restaurant, però ens adonem que l'avió d'en Jordi encara tardarà tres hores a arribar, s'ha retressat molt. Acabem de dinar i la Mariona diu que es troba malament. Ens assentem a un banc, perquè la mare li pugui fer una frega a la panxa.
Torna a vomitar, aquest cop sobre la mare!!

Tarda

La Mariona, la mare i la tieta van als serveis. Mentrestant el pare i jo anem a buscar alguna botiga on trobar roba per la mare. Li portem un xandall rosa molt lleig ( per el meu gust), és l'única cosa que hem trobat. La mare es vesteix. Ara fa molt riure, va amb el xandall rosa i les sabates de taló vermelles!
Ens adonem que l'avió on arriba en Jordi d'Anglaterra està a punt d'arribar. La mare cau per les escales i se li trenca el taló d'una de les seves sabates.
Busquem en Jordi i no el trobem. Sona el mòbil del pare, és en Jordi. Ens diu que on som, que fa una estona que ha arribat a casa i no i érem, i ens diu que el seu avió ha arribat al matí.

Ho! Quin dia més desastrós!!

Comentaris

  • jaja quin dia...[Ofensiu]
    Em Perds... | 11-11-2006 | Valoració: 10

    jaja m'agradat el teu relat. El q + lo d q'l Jordi ja era a casa ds dl matí, molt bo, nserio. Espero q n hi hagi kp dia + cm aket o si? XD!

    1a abraçada ;)

  • hola maca![Ofensiu]
    xaropdetu | 23-08-2005 | Valoració: 9

    doncs a mi si que m'ha agradat el teu relat, veig que no va ser un dia molt divertit que diem jeje. petons!

    xaropdetu

  • qui ets¿?[Ofensiu]
    SomriureXsobreviure | 23-08-2005

    Si tan pogut agafar la contrassenya.. ja la pots vigilar pk no man fet sentir mai tan malament.
    Vés a fotre merder a una altre lloc.

  • què m'estàs dient¿?¿[Ofensiu]
    SomriureXsobreviure | 23-08-2005

    Escoltan que em diius¿?¿
    Not'entenc...
    k fas¿? ets una lectora oi¿?¿ no ets escriptora pk te buscat a escriptors i nu te trobat

  • PErdonaaa[Ofensiu]
    amor_platonic | 23-08-2005 | Valoració: 8

    ei no sé qui se m'ha ficat al mue compte, no he estat jo, ei perdona.

  • quina llàstima que no hi hagi un 0 (III)[Ofensiu]
    amor_platonic | 23-08-2005 | Valoració: 1

    hola, m'estimes

  • quina llàstim aue no hi hagi un 0 (II)[Ofensiu]
    amor_platonic | 23-08-2005 | Valoració: 1

    un dia quadrat veig que t'agrada utilitzar el regle!!

Valoració mitja: 5.8