Un dia a Port Aventura

Un relat de: AINOA

Em dic Ariadne i tinc vint-i-quatre anys i la Judith es la meva germana gran i te vint-i-vuit anys. Un dia la Judith va vindre a dinar a casa, perquè jo havia fet croquetes del bullit de l'olla i a ella li agradant molt, mentre dinarem vam decidir anar a passar un dia a Port Aventura. Es un parc temàtic que ja a la província de Tarragona. Avui a las nou del mati em començat la aventura, hem quedat a el parking del parc,a las nou i mitja en obert las portes per puguen passar tots el clients, a comprar las entrades per poder accedir a las diferents àrees temàticas, son cinc i estan plenes de rutes excitants.En primer lloc ens trobem la Mediterránea, el entra ens hem trobat unes cases molt boniques amb las seves hortes plantades de tomaqueres i altres verdures de la terra i las botigues típiques de un poble de la costa. Ca la Remei es la primera que em vist, després ja una de llaminadures, el mig i queda la del Universals i a l'esquerra la casa de la vila a on ens em parat a fer-nos una fotografia davant la façana. Al davant ja una platja petita i després el moll, allí ja una barca amb una tarima que la en convertida en un petita taverna a on en pots assentar a beure un refresc i menjar una hamburguesa. Em seguit caminat i hem vist unes botigues de records,menjar i begudes típiques de Catalunya. També em vist un restaurant que es diu el Racó del Mar es molt acollidor i es menge molt bé. Una mica més amunt hem trobat un lloc per anar a esmorzar dons ja començarem a tenir gana, allí hem demanat dos gots de xocolate desfeta, la Judith ha volgut una ensaïmada i jo un croissant. Mirant las botigues i esmorzant se'n fet quasi las onze, després hem anat a la Polynesia que també ens ha agradat molt, només entrar em pogut aprecia la vegetació i un clima més fresc i unes cascades precioses.Las hem fotografiades perquè son dignes de veure. A las onze en començat l'espectacle dels polynesios en sigut unes danses meravelloses. Tot seguit hem anat a pujar a l'atracció d'aigua que es diu el tutuki, allí em quedat negades d'aigua dons no porta vam els impermeables. Allí em vist un restaurant per si volíem anar a dinar es diu Bora- Bora ,seguidament un altre lloc on feien entrepans calents es diu el capitan pro hem decidit seguir caminant per anar a veure un espectacle de ocells. Ha sigut molt bonic hi havien ocells de tots colors,quant en acabat hem anat a la Xina, allí acabava d'arribar el vaixell que venia de la Mediterránea, el port hi havia una maqueta de xina,hem seguit caminant fins un teatre que hi feien màgia amb ombres xineses, estàvem ja cansades i era quasi la hora de dinar em entrat el teatre i quant acabat hem anat caminant i allí i havia una tenda de figures de porcellana xina, quines coses més maques u volíem comprar tot. Després hem anat a dinar a un restaurant que esta el costat anomenat Sichuan, hem anat el mostrador i la Judith ha demanat una amanida de pollastre de entrant, un plat d'arròs de primer,vedella amb verdures de segon i una macedònia de fruites de postres.I jo un pa xinés, plat de fideus xinesos amb soja de primer, pollastre agredolç de segon i una gelatina amb nata, i per beure hem fet dues llimonades, seguidament hem anat a una de las terrasses a buscar una taula per seure'ns a dinar, em tingut sort i havia una taula sota el cobert. El menja estava molt bo i em quedat acollades de tant de menjar,després de descansa una bona estona hem agafat forces per pujar la muralla xina, el arribar a dalt la plaça ens hem trobat a la dreta el dragon khan, es la atracció més impressionant del parc, es una muntanya rusa amb una estructura en canals de acer on es dibuixa la silueta de un drago, i te un recorregut de 1285 metres de longitud i aproximadament es fa amb una mica més de un minut. Se'l em quedar mirant i com acabàvem de dinar u hem deixar per un altre dia, després hem sentir unes veus que no sabíem de on venien i el final hem vist que era una font parlant i llençava aigua per la boca de un drac, tot seguit hem anat el teatre imperial avere un espectacle de acrobàcies, ha sigut increïble semblava que fossin de goma hi havia cops que ens feien patí força. Al sortir del espectacle hem anat cap a Mèxic, allí hem vist una piràmide maya. Ja que estàvem davant la piràmide ens hem fet unes fotografies i després hem entrar a dins que hi ha com una fosa dels desitjos a on tens que tirar-li una moneda i demanar un desitj, seguidament hem anat el temple del foc ha sigut impactant .Tot seguit hem donat un passeig per Mèxic fins que arribarem a la Cantina, allí hem fet un còctel que es diu margarita, es una beguda típica mexicana. Mentre estàvem a la Cantina van sortir uns mariachis a cantar i ballar els cants de la seva terra, i després hem anat a una atracció que es diu el tren de la mina. Hem seguit caminant fins que hem arribar el Far west a on ens hem comprar unes crispetes mentre anàvem el Salon avere com ballàvem el mes purs sons del oest. Estàvem que ja no podíem amb las nostres animàs i vam veure un trene't d'aquells d'abans vam pujar-hi i ens va portar a la Mediterrànea a on hem aprofitat per fer las ultimes compres i mirar un meravellós espectacles de focs artificials i efectes especials, i finalment carregades de borses de regals i camisetes que hem comprat per la família i algun amic,hem anat a agafar el cotxe tot recordant el dia tant distret i esgotador que hem passat,i quant hem pogut sortir del parc hem anat cap a casa.

Comentaris

  • COMENT[Ofensiu]
    Llibre | 06-07-2005

    Ei, AINOA! Per fi he trobat un relat que no t'havia comentat. Ja m'estranyava a mi...

    Bé... ens expliques un dia a Port Aventura. La protagonista hi va acompanyada de la seva germana, i es fan un fart de caminar amunt i avall. Veuen alguns dels espectacles, visiten les botigues de cada àrea temàtica, pugen a les atraccions... tot plegat molt correcte. Però com t'han indicat més avall, potser li manca una mica de tensió narrativa. Vull dir... com explicar-me? Que passi alguna cosa. Sinó tot plegat resulta massa lineal. La veritat és la lectura flueix amb correcció, però és un pèl repetitiva, pel meu gust (i ja saps que sobre gustos no hi ha res escrit, i per tant potser sóc jo qui "pixa fora de text").

    A veure. Tampoc no pretenc insinuar que calgui escriure una trama detectivesca, ni una història d'amor amagada rere el dia a Port Aventura, ni una aventura de segrestos i coses per l'estil. Senzillament alguna cosa que no sigui sols explicació del dia, sinó que hi hagi més implicació per part de les protagonistes.

    Ja sigui entre elles, com una d'elles en relació al que veu. Algun detall que li faci recordar un fet... no sé, coses d'aquestes.

    Buf! No m'enrotllo més, que t'estic atabalant.

    Demà intentaré continuar amb el COMENT.

    Una abraçada,

    LLIBRE

  • Un altre coment[Ofensiu]
    Alícia Gataxica | 04-07-2005

    Un relat una mica pla, vull dir que no hi ha trama, no hi ha quel com que acceleri, només hi ha descripció, innovador i extrany. I com sempre segueixes mostrant-nos el dia de cada dia... el que tots fem, la quotidianitat.

    Vigila la puntuació que algunes frases queden despenjades i perden el seu significat per una coma.

    Seguim comentant

  • És força curiós[Ofensiu]

    El teu relat és força curiós. No se m'hauria acudit fer una narració d'aquest estil. Jo hi he estat només una sola vegada, però amb un detallet extraordinari: acompanyant gent de la ONCE. És a dir que vaig acabar pujant al Dragon Khan amb l'extraordinària companyia d'un cec. Dic que va ser veritablement extraordinari. Qui sap si torno jo sobre aquest tema però amb un punt de vista diferent.

    De totes maneres et felicito, però no del tot perquè, no hi hauria d'haver algun punt i a part? Ens deixes sense respiració i també m'oblida d'altres defectes

  • Curiós, molt curiós...[Ofensiu]
    Magdeta | 04-04-2005

    No se m'hagues acudit mai fer un relat d'un dia a port aventura a mi... I segurament, escrit per mi hagues sigut un pallisón... però tu has aconseguit fer un bon relat... i una bona descripció!!!
    Per cert, i com diu Ítaca, és un pecat anar a Portaventura i no pujar al Dragon khan!!!
    Petons Ainoa...
    Espero llegir més relats teus!!!

  • Quins records[Ofensiu]
    ITACA | 26-03-2005 | Valoració: 9

    M'ha agradat , m'has fet recordar la meva aventura a port aventura , jo també vaig escriure un relat sobre la sortida , ja el pasare aqui . Una abraçada molt forta amiga !

    PD: la próxima vegada obligatori pujar al Dragon khan ehhh xD

    Petonets