Un dia a l'escola

Un relat de: Ari Dekort

Hi havia una vegada una escola que es deia Jaume Ferran i Clua , allà hi treballaven i estudiaven molts nens i nenes.
A mig matí els nens de 3r i 4t surten al pati a esmorzar , mentre esmorzen juguen a moltes coses; a fer trens , a la xarranca , en una caseta o a perseguir-se.
S'ho passen molt bé.
De vegades s'enfaden però no és res.
Quan acaba l'hora del pati van a classe i treballen durant 2 hores.
Quan han passat les 2 hores van a dinar , mengen i surten un altre cop al pati, tornen i ara juguen a futbol o al "rondo".
Després van 2 hores més a classe i cap a casa!!!

nens

Comentaris

  • LA TEVA ESCOLA[Ofensiu]
    EULALIA MOLINS ARAGALL | 15-02-2009 | Valoració: 10

    La defineixes molt bé, l'estimes, perquè saps que allà dintre a més a més d'estudiar i fas molts amics, aprens a jugar a compartir. Tota la vida en tindràs un bon record. Si ho penses pots fer una història de cada curs, sempre passsen coses noves i divertides i alguna vegada alguna de trista o bé no tan divertida.

  • A que és bonic estudiar ?. [Ofensiu]
    Alberich | 22-01-2009 | Valoració: 10

    Fas una descripció molt bonica de la teva escola, amb els teus amics i els jocs.
    Aviat, aviat això d'escriure, ho faràs tant bé com la teva mare !.
    Un petó, rebonica.
    Ramon

  • Molt maco[Ofensiu]
    Joan G. Pons | 22-01-2009 | Valoració: 10

    L'escola és tantes coses. I tantes trobades. I tant temps per aprendre i conviure. Felicitats Ariadna.

  • felicitats[Ofensiu]
    M.Salles | 11-01-2009 | Valoració: 10

    FELIÇ 5è ANIVERSARI d'RC,
    relataire!!!


    5 aniversari RC



    Si avui és diumenge 11 del 2009, avui és el cinquè aniversari d'RC. Passa pel fòrum i descobreix com pots "enganxar" en un dia com aquest Recorda: NOMÉS AVUI! T'ho perdràs?

    Pas 6- Repeteix els passos 3, 4 i 5 fins que tots els relats d'RC tinguin adhesiu del 5è aniversari.Tens temps fins a les 12 de la nit!!

    Pas 7- Demà al vespre, Omatech facilitarà el recompte d'adhesius enganxats durant la diada. Els tres relataires que n'hagin enganxat més, i que s'hagin inscrit en el joc, rebran:
    1) Un comentari de tots els participants
    2) El seu nom apareixerà destacat a la pàgina inicial d'RC!!

  • Hola Ariadna[Ofensiu]
    Joan Gausachs i Marí | 15-12-2008 | Valoració: 10

    He vist que estaves entre els autors preferits del meu nét, l'Arnau i, no he pogut passar-ho per alt. He fet bé, ja que m'ha agradat la claredat i senzillesa del teu relat.
    Estudia força i... continua, continua llegint i escrivint!
    - Joan -

  • Hola Ariadna[Ofensiu]
    Joan Gausachs i Marí | 15-12-2008 | Valoració: 10

    He vist que estaves entre els autors preferits del meu nét, l'Arnau i, no he pogut passar-ho per alt. He fet bé, ja que m'ha agradat la claredat i senzillesa del teu relat.
    Estudia força i... continua, continua llegint i escrivint!
    - Joan -

  • hola ari[Ofensiu]
    REGOR | 30-11-2008

    m'ha agradat el relat, es com la meva escola, i el dibuix l'has fet tu? està molt bé, el dibuix.

    jo també tinc 8 anys, i el meu pare m'ha dit que ens portem deu dies, i tots dos sóm aries, que bé!

    fins aviat!

    regor

  • Un bon consell el de la teva mare![Ofensiu]
    Maria Sanz Llaudet | 27-11-2008

    Perquè si el que escrius ho comparteixes, tens la oportunitat de disfrutar i de que també ho puguin fer els altres llegint les teves històries. Has començat explicant-nos, amb detall, un dia habitual de classe (m'he fixat amb les exclamacions que hi poses quan dius que toca anar cap a casa, eh? :-), però segur que també escriuràs de moltes coses que la teva ment imaginarà.
    Estaré pendent del que vagis escrivint. Per cert, tens pose de model de les bones a la foto!
    Una abraçada, bonica

  • Ariadna bonica, has descobert un joc meravellós.[Ofensiu]

    Per a d'altres jocs es necessiten estris: pilotes, nines, cotxets... En canvi aquí només necessites paraules, cada cop més boniques i escollides per a crear un món que només tu pots fer. El que tu escrius mai ningú ho escriurà igual perquè és la teva creació. I quan siguis més grans i escriguis històries inventades, seràs com la reina dels teus personatges i els hi podràs fer fer tot el que tu vulguis. Oi que serà divertit?
    Un petonet tan dolç com tu.

  • uanra | 24-11-2008 | Valoració: 9

    Hola Ariadna,
    jo amb dic Arnau. M'ha agradat molt el teu conte. Aviat penjare els meus contes el mateix lloc que tu. M'ajudaran.

    Arnau Soler i Gausachs

  • BONA ESCRIPTORA[Ofensiu]
    nuriagau | 24-11-2008 | Valoració: 10

    Els escriptors descriuen experiències viscudes, relaten històries inventades, parlen sobre els seus sentiments...

    En aquest relat ens expliques, d'una forma ben clara, com és un dia a l'escola.

    Espero que el meu fill ben aviat es decideixi a comentar-te. És una mica més petit, només té 6 anys i fa 1r.

    Enhorabona pel teu primer relat! Espero que en segueixin molts més!

    :D

    Núria Gausachs i Cucala

  • Segueix escrivint.[Ofensiu]
    M.Salles | 24-11-2008

    Llegint. I també fes volar la imaginació.

Valoració mitja: 9.88

l´Autor

Foto de perfil de Ari Dekort

Ari Dekort

4 Relats

38 Comentaris

5955 Lectures

Valoració de l'autor: 9.75

Biografia:
Em dic Ariadna i tinc 8 anys.
M'estreno en això d'escriure.
La meva mare (M.Salles
) m'ha dit que estaria bé escriure aquí.

Espero que us agradi.