Un dia a ciutat

Un relat de: Joan G. Pons

Aquest vespre m'he entretingut a destacar els fets i moments positius d'avui. Són molts i percebo que s'escapen, sense apreciar-ne el valor i que ajuden a viure un dia amb moments de felicitat.

Una relació, opinable i apreciable:

· M'he despertat, sense el despertador, a l'hora.
· He polsat l'interruptor i s'ha encès la llum i també el calentador.
· L'escala automàtica d'accés al metro funciona.
· I el metro( transport) i la seva freqüència també.
· Pel carrer he vist i notat moltes cares somrients. I jo també.
· El cambrer del Bar m'ha servit un sucós "tallat" amb un Bon dia !
· He resolt bé els diversos temes a la feina.
· El dinar de la carmanyola m'agrada i calentet m'ha sentat força bé.
· A la tarda he plegat a una hora còmoda.
· Tornant cap a casa, la foscor del capvespre m'ha connectat amb la Natura i la gent il·luminada pels fanals encesos dels carrers.
· He sabut orientar bé una persona que em preguntava per la ubicació d'un carrer.
· Al tornar carregat del súper, l'ascensor de casa funcionava.
· He obert l'ordinador i tot ha respost, obert a participar i a llegir.
· M'ha trucat l'Ester i ens veurem, per xerrar una estona, tot prenent una infusió.
· Em retiro a descansar. Tinc son i en gaudeixo.
Ho he explicat i han rigut. I tinc ganes d'escriure-ho.

Comentaris

  • gràcies joan pels teus comentaris i...[Ofensiu]
    joandemataro | 05-07-2010 | Valoració: 10

    pel paradigma que em vas enviar... tot plegat dóna per pensar i m'ajuda, una cosa més que t'ha sortit bé avui, per a la teva llista...
    una abraçada
    fins ben aviat
    joande

  • tant senzill com el que espliques. Ès Felicitat

  • Visió positiva de la vida[Ofensiu]
    aurora marco arbonés | 10-03-2010 | Valoració: 10

    Com sempre ens fas refexionar sobre totes les coses bones de les que gaudim sense adonar-nos de que són al nostre abast.

    Gràcies per recordar-nos-les.

  • Una bona teràpia[Ofensiu]
    Núria Niubó | 07-03-2010

    Ser positiu i copsar les bones accions i els bons resultats sense deixar de banda allò que es pot millorar és realment una actitud a prendre per exemple, un esforç si cal , un propòsit.
    En la teva descripció , Joan, és percep que ja és una actitud en tu, i ens la presentes amb la bona voluntat de que puguem veure que és ben fàcil ser feliç valorant les petites i quotidianes situacions i accions que són bones i que sovint donem per fet que és com ha de ser, llavors en un petit error podem caure en desencís.
    Fer un repàs a com ha anat el dia , abans d'anar a dormir és una bona teràpia, sobretot si som capaços de valorar tot allò que ens ha anat bé. Jo ho faig sovint i el dia que ha he tingut entrebancs, prego tot dient , si us plau que demà sigui millor.
    Gràcies Joan, llegir el relat i fer el comentari ha estat per mi un bon i agradable moment a recordar.
    Una càlida abraçada,
    Núria

  • Optimisme a ciutat[Ofensiu]
    Unaquimera | 02-03-2010 | Valoració: 10

    La frase amb què comença la teva crònica retrata l'esperit d'aquest escrit i del seu autor:
    "m'he entretingut a destacar els fets i moments positius d'avui. Són molts"
    No és casualitat que siguis capaç de valorar cada petita cosa que et fa la vida més fàcil, que fa el dia més còmode, que subratlla la relació optimista que mantens amb els altres i sobre tot amb tu mateix, Joan!

    Espero que puguis continuar així mooolt de temps... una actitud tant ferma té el un mèrit innegable!

    De moment, jo t'envio una abraçada i un somriure,
    Unaquimera

Valoració mitja: 10