Un despertar inoportú..

Un relat de: Catman

relatsencatala.com adverteix que aquest relat contè llenguatge que pot ferir algunes sensibilitats. No recomanat per menors de 18 anys.

estic pel carrer, plou i em poso a dins d'un portal mentres cau la pluja fortament....la gent corre amb paraigues i algu altre corre tapant-se com poc, quan de sobte entra una noia amb la mateixa intenció que jo de posar-se a sopluig.....al veurem s'espanta, no s'esperava trovar ningu, i jo li dic que no s'espanti que jo tampoc em volia mullar, ella somriu i ens quedem mirant la pluja en silenci, tot de sobte sona el seu telefon i es posa a parlar una mica nerviosa...amb veu baixa amb el seu xicot...es posa al costat de la paret i en una posició molt relaxada se li obre la jaqueta deixant veure l'inici del escot i els mugrons durs per la frescor de l'ambient i l'aigua que l'havia mullada, es riu nerviosa...i recrimina a qui li parla que li digui aquelles coses, que no esta sola i que la poden sentir...pero ell segueix i noto com la seva cara es transforma....la veu li diu que es toqui....no ho se, pero ho imagino, perque instintivament amb els ulls tencats una de les seves mans va cap el seu pit....i el comença a acariciar....lentament....les seves cames s'obren i s'apreta d'esquena contra la paret....ells roman en silenci nomes les caricies que fa als seus pits primer per sobre, i despres entre el forat que deixen lliures els botons de la brusa.....i no la puc deixar de mirar.....m'excita terriblement veure-la i mentres ho faig obre els ulls i li diu a la veu....si, m'esta mirant com em toco.....si, crec que esta excitat....no....no m'ho demanis aixo.....pero torna a romandre en silenci...ella obre els botos de la brusa.....i movent els llavis en silenci em demana que m'acosti......no m'ho puc creure......pero m'acosto i en fer-ho ella m'agafa la ma i la posa al seu pit...deixa el telefon encara en linia sobre una petita repisa de la paret i la seva ma baixa cap a la meva polla que sembla una roca de dura com esta...apretant-la i començant a gemegar en sentir els meus dits jugant amb els seus mugrons.....els gemecs son alts......entenc que es perque la persona a l'altre costat del telefon els senti, i aixo encara em posa mes calent, mentres baixa la cremallera del pantalo i em treu la polla s'ajup per llepar-la, xuclar-la i empasar-se'la fins a la gola....i ara soc jo qui gemego i ho faig tambe amb força, mentre ella mama la polla i nomes deixa anar sorolls de xuclar.....estic tan calent per tot, per la seva bellessa, per la seva mamada, per la situació que no ens enxarpin...que sense voler reprimir-me sento la llet cremant-me en pujar pel meu sexe erecte...que es vessa dins la seva boca, que la vol tota, i la beu golaframent sens deixar escapar ni una sola goteta.....en veure que no en surt mes, s'aixeca de nou i em morreja barrejantse amb les nostres salives les darreres gotetes de semen....i creuant una cama per sobre la meva cintura i pujantse la faldilla dirigeix la meva polla al seu cony que esta tan moll com m'imaginava.....nomes de sentir com es clava dins seu.....els gemecs de plaer tornan a sortir de la seva boca...i clava les seves mans als meus braços i esquena...mentres la penetro un i altre cop ......just en aquell instant....sembla que es vol correr........RIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIINGgggJoder joder joder el despertador al pitjor moment, la mare que el va parir, podria haver esperat una mica mes a sonar.....

Comentaris

  • Annalls | 09-06-2015

    ... era un somni... altre cosa no resultaria creible.
    Un xic repetitiu tot plegat, les moviments de la noia del noi son un classic en els relats del autor,canvia l'ambient però no gaire la resta.