un cop més, endinsada en els seus ulls verds

Un relat de: Lídia Raventós Rigual

Ens estàvem discutint. El motiu, el mateix de sempre. La seva feina. Aquella maleïda feina que li ocupava sempre tot el temps de la seva vida i no en tenia per mi… Estava gelosa de la feina, li prestava més atenció a ella que a mi.

Em va agafar de les mans. Aspres i grans, però tant càlides... Em va acariciar la cara apartant-me lleugerament els meus cabells negres i eixugant-me el que semblava una llàgrima. Em va ajudar a trobar-me amb la seva mirada amb l'ajuda dels seus dits. I aleshores... em vaig perdre...

Quins ulls més verds, més càlids, més plens d'amor, d'estima, de carisme, de plaer, de desig, de confiança. Quins ulls més plens de malícia d'estimar.

No se quanta estona vam passar allà, quiets, immòbils, mirant-nos. De mica en mica semblava com si els 40 centímetres que ens separaven s'anessin esvaint. Com si els meus ulls fossin una càmera fotogràfica que mica en mica anava apropant-se més a l'objectiu: el seu iris. Quins ulls tan verds...

Sense moure'm, em vaig adonar que estava tan sols a 5 centímetres d'ell, i que m'hi volia apropar més i més. Vaig aclocar els ulls i amb el rostre lleugerament inclinat vaig apropar els meus llavis amb els seus. Un petó suau i tendre, i ... aquells ulls tan profunds, tan verds...

-T'estimo, no et vull perdre.

El vaig abraçar sense contestar-lo... L'estimava, i no em feien falta les paraules per perdonar-lo. I vaig tornar a confiar un cop més. No tenia por a equivocar-me duran la lluita, perquè sabia que finalment guanyaria la guerra. Conquistaria el seu cor, deixant que ell conquistes el meu.

Comentaris

No hi ha comentaris, comenta'l tu primer

l´Autor

Lídia Raventós Rigual

13 Relats

45 Comentaris

23129 Lectures

Valoració de l'autor: 9.24

Biografia:
El meu desig d'escriure va sorgir sense esperar-ho. Un dia, trista i engoixada, el paper i el llapis van ser el meu refugi. Des de aleshores, no només em serveixen per desforgar-me sinó també per deixa reflexades les meves idees i sentiments.

petons!


si voleu podeu contectar amb mi a través de:
peke_bsk14@hotmail.com