Un cop a la vida, un cop de eterna felicitat

Un relat de: xiuxiueig

Dos enamorats...dos principiants..
Nua dins el teu xiuxiueig...nua davant teu..
Sempre acariciant... sempre estimant..
Tu i jo... jo i tu..
Mil nervis... mil emocions..
Recorrent cada pam del teu cos... recorrent cada somriure amb els meus llavis..
Un món a descobrir... un món que canviar..
Tu i jo... jo i tu..

Comentaris

  • Coincidències[Ofensiu]
    Carme Dangla | 18-01-2006 | Valoració: 10

    Me n'alegro moltíssim de trobar algú de la meva edat amb aquests sentiments que comparteixo.
    Expresses d'una manera molt bonica les teves emocions i també l'ànsia d'avançar i canviar el món.
    Ho comparteixo plenament, encara que no ho sabria expressar d'una manera tan curta i directa. Suposo que tenim maneres d'escriure complementàries, al menys jo et seguiré llegint i segur que aprendré coses.
    Una abraçada.

l´Autor

Foto de perfil de xiuxiueig

xiuxiueig

25 Relats

33 Comentaris

24211 Lectures

Valoració de l'autor: 9.07

Biografia:
Hola a tothom!! em dic Ariadna i sóc de Barcelona.
Espero fer-vos passar una bona estona llegint els meus relats, i també espero poder aprendre gràcies a els vostres comentaris, ja siguin positius o negatius.

******

Hi ha moments a la vida que saps que mai oblidaras, però per desgràcia també hi hauran que no passaran mai... per aixó necessito escriure, per els moments que sempre portare molt ben guardats i cuidats dins meu, i per expressar el meu desig encara denegat...


Un petonas a totes i tots!!!!




ariadna_5_@hotmail.com