un cant etern

Un relat de: mar - montse assens

Sospira'm en la distància,
desitja'm dins els teus vents,
envolta'm amb les paraules
que emanen d'uns sentiments.

Plora'm, fins que l'aigua del riu
es torni salobre;
batega amb un cor ferit
que no atén a raons.

Reclama'm als teus déus
perquè torni a ser teva;
cerca'm per la boira
dins un cau humit.

O bé si cal,
escolta'm quan et crido
amb un cant etern.

Comentaris

  • Melcior | 30-05-2005 | Valoració: 10

    No deixis mai
    d' escriure poesia,
    seria un crim enorme.
    gracies

    Melcior.

  • un cant etern...[Ofensiu]
    Capdelin | 25-04-2005 | Valoració: 10

    voldria cantar amb els meus senzills mots... un cant etern a la teva persona, sempre tant atenta, dolça, amigable, detallista... un cant etern als teus poemes escrits directament del teu cor sense edulcorants ni vestits luxosos... un cant etern... en aquest dia del teu anniversari, per a què t´ompli de felicitat i de somnis... què puc donar-te, pobre de mi... quatre pètals de rosa que perfumin la teva il-lusió de viure i d´escriure...
    gràcies pel teu comentari meravellós, per totes les teves paraules d´ànims, per les teves generoses lloances i per saber que estàs aquí, llegint-me... felicitats, amiga!!!! que no deixis d´escriure, perquè els teus poemes són l´aliment de la meva ànima... ja t´he dit vàries vegades que per a mi ets molt especial, un mirall on mirar-me i uns versos on submergir-me i renèixer a cada instant...
    un petonàs i una abraçada!!! sempre amb tu!!!! com un cant etern!!!
    "cerca´m per la boira dins un cau humit"... ummm... què guapo!!! ets una fàbrica de producció pròpia de poesia, d´art!!!

  • i que et vols que et digui filla meva ...[Ofensiu]
    Conxa Forteza | 01-04-2005

    res Mar, no tenc prou paraules ....

    Una besada

    Conxa

  • Com un cant dels hel.lèncis...[Ofensiu]
    Maragda | 01-04-2005 | Valoració: 10

    M'has transportat, no et sabria dir per què, en un paratge erm i feréstec, engalanat només amb un temple clar i antic, de columnes alzinades, on tot és diàfan i equilibrat. I la bellesa rau en el torb invisible que hi sura i va creixent i es torna audible: el reclam.
    Un reclam prenyat de classicisme. Enhorabona Mar!

  • M'encanta[Ofensiu]
    Carme Cabús | 31-03-2005

    El desig que l'altre et desitgi. Es pot expressar millor?

    És genial, Mar.

    "Sospira'm..." Com has estat capaç d'expressar-ho així?

  • l'adjectiu adequat...[Ofensiu]
    Nicte | 10-03-2005

    no el trobo! voldria haver definit el poema amb algun adjectiu que no fos típic i per això no li poso. m'ha agradat molt pq és senzill i concret, un plany per un desig...

    Un petó!
    Nicte

    p.d. he llegit el poema "Et desitjo!!" però no he volgut fer cap comentari perquè trobo que sobren...

  • Thalassa | 05-03-2005

    Reclama'm als teus déus
    perquè torni a ser teva

    Deliciós... allò que des de la distància ens fa patir... M'encanta!

    Felicitats!

    Petó!

    Thalassa

  • Ostres, etern...[Ofensiu]
    ROSASP | 05-03-2005 | Valoració: 9

    L'amor que clama per ser escoltat. Fort, creuant les distàncies, vencent les pors.
    Etern és molt temps, però encara no és prou per descriure els sentiments que produeix l'amor boig i tendre que ho donaria tot.
    Aquest cant es pot fer extenssiu a l'essència de l'amor...
    Molt bonic i amb molta força.
    Una abraçada!

Valoració mitja: 9.6