Un any satíric

Un relat de: Maqui_1714

Estem tots apunt, esperant ansiosos el tret de sortida, o més ben dit els 12 trets que han de sonar per acomiadar un any meritós des del punt de vista de les atzagaiades. Sense anar més lluny, les paraules de Diego Armando Maradona desafiant la premsa argentina dins exultada gespa del Centenario. O la legitimació a Nova York de les dos filles gòtiques del nostre president. O al fetitxisme caracteritzant del primer ministre italià capaç de seduir a noies a les quals doble en edat... Remenant dins d'aquest aiguabarreig ens trobem altres imatges rondant-nos per les neurones, com són les escenes còmiques que encapçalen els malalts mentals en fer explícit el malestar general i que fan bullir l'olla del desassossegament social. Escenes com l'impacte que va rebre, el sempre enfangat, Silvio Berlusconi en ser la diana d'un ciutadà que practicava llançaments de javelina amb estatuetes de catedrals. O la més recent aparició d'una esbojarrada catòlica fent placatges en plena missa del Gall, fent caure Ratzinger i provocant greus aldarulls i destrosses, com el fèmur trencat del cardenal que acompanyava el papa. Sens dubte un any satíric ple d'ironia que ha permès superar mals tràngols com: la crisi, l'atur, la caiguda de la borsa, la Grip A, les retallades de l'Estatut, les picabaralles sobre l'impost de successions, el pet de la bombolla immobiliària o el fracàs de Copenhaguen.

Comentaris

  • Carai Marianu![Ofensiu]
    alvar_ppcc | 05-02-2010 | Valoració: 9

    uaita en marianu. Tu si que ets una bona satira, qui et va parir! jajajaja m'ha agradat mol pauet, ets grande nanu. Deu ni do quin 09 aviam si el 2010 tenim dosis de prosperitat. Tot i que com va pintada la cosa....el dubte es inminent. Enfi company, ens veiem dema dilluns a clase, compartint fatiges, lletres, escriptures, versos sagnants i relats plens d'ironia! Salut crack, i que la lluita t'acompanyi, fins assolir la victoria!

l´Autor

Maqui_1714

5 Relats

3 Comentaris

3590 Lectures

Valoració de l'autor: 9.67

Biografia:
Un adolescent inquiet que observa encuriosit el que l'envolta.