Un amor inesperat

Un relat de: zaidaa
A Barcelona hi vivien tres noies que es deien Mònica, Paula i Marina. Totes 3 tenien 16 anys. La Paula tenia els ulls blaus i el cabell ros; i la Mònica i la Marina eres bessones. Totes dos tenien els cabells castany i els ulls de color verds. Un dia van quedar per anar a donar una volta per la ciutat ,van parar a prendre un cafè a un bar que hi havia al voltant. De sobte va passar un grup de nois pel costat, només feien que mirar-les, fins que un d'ells es va apropar a elles i va anar cap a la Mònica li va dir que un dels seus amics que es deia Isack no parava de mirar-la i que volia conèixer-la. La Mònica tota sorpresa no sabia que dir i li va donar el seu msn perquè es conexessin. Quan la Mònica va arribar a casa lo primer que va fer va ser connectar-se al msn. Va mirar si estava i de cop i volta es va connectar. Van començar a parlar, després de unes setmanes la confiança entre ells dos era molt bona. Van començar a quedar amb els altres amics, fins que un dia l'Isack va voler parlar amb la Mònica a soles. Van anar cap a un parc que hi havia pel voltant, l'Isack no sabia com dir-li que lo que sentia per ella era mes que una amistat que feia uns quants dies que no parava de pensar en ella. La Mònica tota sorpresa sense saber que dir es va anar corrents. L'isack va corre cap a ella i es va llençar sobre ella amb un petó inesperat. La Mònica li va confessar que ella també sentia algo mes per ell , però que la vergonya podia amb ella. Des de aquell dia les coses van canviar a millor. L'isack es va decidirà demanar-li sortir a ella la Mònica tota convençuda li va dir que si.

Comentaris

  • magrada[Ofensiu]
    Elisabeeth | 10-03-2011

    m'agrada, es molt romantiic

  • ooooh que macu![Ofensiu]
    Jessicaa | 10-03-2011 | Valoració: 6

    M'agrada molt aquesta historia! que macu zaida, t'ha sortit una historia molt romantica! pero com dius a la historia tenia por a dirli, pero avegadas no casi sempre has de tenir valor de no llença la toballona i arriscarte!

  • zaidusky[Ofensiu]
    pablitoo | 06-03-2011 | Valoració: 8

    No coneixia a una Zaida tant romantica.
    Molt bo.

  • Què maco [Ofensiu]
    Cheima | 01-03-2011 | Valoració: 7

    El relat es molt maco i molt romantic .
    Es una historia d'amor realment romantica, que tambe pot passar en la realitat.

  • Zaiidaa [Ofensiu]
    Maarttaa | 28-02-2011 | Valoració: 7

    esta bé, es original y això sol pasar en la vida real :)

  • Quina sort! :)[Ofensiu]
    MEEL | 28-02-2011 | Valoració: 7

    Doncs trobo que aquesta noia va tenir molta sort de que li declaréssin el que sentien per ella en persona. Crec que a tothom li agrada que li diguin coses maques i el que senten per ell a la cara. Crec que no hi ha millor cosa que un somriure sincer, i unes paraules sinceres. Un peto :)

  • Zaida :)[Ofensiu]
    Noeelia | 25-02-2011 | Valoració: 7

    El relat m'ha semblat molt romantic des del meu punt de vista, m'ha semblat molt bonic.

Valoració mitja: 7

l´Autor

zaidaa

2 Relats

11 Comentaris

1607 Lectures

Valoració de l'autor: 7.75

Últims relats de l'autor