Un amor anunciat

Un relat de: Anaïs
La rutina, la rutina de cada dia trencada per un fet màgic. Uns ulls que miren uns altres, ansiosos per coincidir, per retrobar-se. Quan ho fan, neix un resplendor, una xispa de llum. Un somriure, una rialla. Dos cors que bateguen més ràpid, a l’uníson. Dues cames que es toquen, dos peus pegats com imants. Però... una ment tímida, una llengua parada, una boca tancada. La clau està a l’abast, però no s’agafa. Per què? Per por al desconegut o per por a la veritat?
La rutina. La rutina d’unes paraules que encara que estan carregades de significat, no diuen res; la rutina d’uns sospirs, compostos d’emoció i un toc de desesperació.
Quan esdevindrà el trencament d’aquesta rutina? És el final anunciat d’una pel•lícula amb escenes de tot tipus. Serà el final, serà el principi d’un amor ja anunciat?

03/04/2001

Comentaris

  • serà el principi...[Ofensiu]
    joandemataro | 09-04-2012 | Valoració: 10

    serà el final... és així l'amor, esbojarrat: ve , se'n va, torna, creix,dubta, té pors...
    gràcies anaïs pel teu comentari i una abraçada

    fins aviat
    joan

  • Maleïdes pors![Ofensiu]
    Núria Niubó | 09-04-2012


    La por al fracàs, la por a la decepció, o al desengany d'un amor anunciat poden fer que sigui una llarga rutina i ens hi podem perdre.
    Ah! si ens deixessim dur per les primeres emocions quans moments tendres i bonic no ens perdriem!
    El teu minirelat descriu molt bé aquells amors que sovint és perden per aquesta maleïda por.

    Una càlida abraçada
    Núria

  • Maleïdes pors![Ofensiu]
    Núria Niubó | 09-04-2012


    La por al fracàs, la por a la decepció, o al desengany d'un amor anunciat poden fer que sigui una llarga rutina i ens hi podem perdre.
    Ah! si ens deixessim dur per les primeres emocions quans moments tendres i bonic no ens perdriem!
    El teu minirelat descriu molt bé aquells amors que sovint és perden per aquesta maleïda por.

    Una càlida abraçada
    Núria

l´Autor

Foto de perfil de Anaïs

Anaïs

49 Relats

174 Comentaris

47320 Lectures

Valoració de l'autor: 9.78

Biografia:
Hola!

Diuen que definir-se a un mateix és una de les coses més difícils que hi ha, i més si et demanen o et demanes que és allò que tens de positiu.

Sempre m'ha agradat molt llegir i escriure també; anys enrere recordo que si m'havia plantejat d'escriure a nivell professional sempre pensava: "On vas tu, amb escrits que tenen com a màxim dues pàgines mecanografiades?" (Sí, abans no hi havia ordinadors, costa de recordar-ho...).

Jo sóc la típica escriptora que quan realment m'inspiro és quan estic trista, així que pot ser que els meus relats siguin sempre de situacions difícils, que com tothom he passat les meves. Però des d'aquí us asseguro que la major part del temps estic alegre, sóc sociable i positiva.

Ens llegim,

Annaïs
(09/03/12)

Aquest és el meu correu electrònic si necessiteu preguntar-me alguna cosa o simplement pel que vulgueu (sempre que estigui dins del marc legal vigent i per a tots els públics, jeje):

anais1978@yahoo.es


UN GRAN SOMRIURE!!!