Un altre d'aquells de VISIÓ etc.

Un relat de: rnbonet
Juguem a contes de xiquets a un país imaginari? O imaginat.
Val? Il·lustrem el conte? No n'eren tres?

 photo treserentresA_zps8dc68e04.jpg


Tres, n'eren tres, les filles d'aquell rei -o eren les d'Helena?-. Resulta, però, que cap d'elles era com corresponia a l'àurea reial. Cap era bona. Així que aquell rei les embolicà amb tres farcells i les tirà riu avall... O 'rio abajo' exclamant "anda, carajo!"?

I "colorín, colorado", el conte s'ha acabat! Què esparàveu)

Comentaris

  • mbonet[Ofensiu]
    Gabriel M. | 20-03-2013

    Hahaha!!! t'has quedat amb nosaltres, però és ben divertit.

    Gabriel M:

  • Un altre ....!!!![Ofensiu]
    Annalls | 20-03-2013

    No se que dir...es per mi? >Fiiiiiiiiiiiiiiiiiiiu !!!! Que guapa!!! Gràcies.
    Tinc Picassa. Ho varem intentar amb el meu fill que es informàtic i va quedar l'adreça de la Url , clar que em va dir que quan "no se que" , pujaria l'imatge!!
    Potser a la tercera va la vençuda!! Tens instruccions? Ell em va explicar des de Picassa i des de Internet., però...
    Escolta aquest comte te un secret oi? Es com quan mires una obra moderna que no hi entens res, però penses que hi deu haver quelcom que se't escapa!!
    Ara potser se'm enfada !!! Jo el trobo divertit i si et vols posar a pensar en algun país, encara que no lligi del tot...però em sembla més que res, una sortida d'aquelles que tenim de tant en tant...atrevida, divertida i simpàtica, un comte sense acabar...

  • Mini conte per adults![Ofensiu]
    Núria Niubó | 20-03-2013


    Rebolicava el Rei a les tres filles i...

    Visió i conte, reis i princeses ens deixes amb un final que ni els adults acceptem!

    Continuarà?

    Ets únic Ramon!

    Una abraçada primaveral des de la Terra Ferma
    Núria

  • Solució ràpida...[Ofensiu]
    Anaïs | 19-03-2013

    A vegades per solucionar un problema es prenen decisions radicals, que no encertades. És a dir, que si no són bones, riu avall. Jo penso que si ets una persona que et discuteixes amb tothom, el problema no el té tothom, sinó tu. Així doncs, vols dir que el problema no era del rei, dels seus gens? Però clar, ell manava...
    M'has deixat amb ganes de més, company Ramon, l'he trobat curt. Sí, ja sé que t'encanten els renglons curts, però ara tinc mono de més història.
    Un somriure,
    Anaïs

  • "Cagatus est"![Ofensiu]
    rnbonet | 19-03-2013

    Amb perdó!
    Si feu un clic sobre la imatge, la veureu completa

  • Eheheh,,,,,Ehem !![Ofensiu]
    Annalls | 18-03-2013

    Tota confosa m'has deixat! No eren tres les tres gracies?
    Hahahaha!!! Mira tinc ganes de riure i molta son...feliç quinzena , demà em torno a passar i et rellegeixo!!!

l´Autor

Foto de perfil de rnbonet

rnbonet

272 Relats

1589 Comentaris

356957 Lectures

Valoració de l'autor: 9.76

Biografia:
Tururú, turrruuuurrúrúrúrú!
ES FA SABER
A TOTHOOOM
QU' AQUEST RELATAIREEE
NO S'ENFADA NI ES CABREEJAAA
PELS COMENTARIS
ADVERSOOOS
ENCARA QUEEEE
ESTIGUEN FEEEETS
AMB MALA BAVAAAA.
Tururúu!Turrurú!

*********

rnbonet ha tingut fills i ha plantat arbres. Ara, entre altres assumptes i dèries, es torba escrivint. Punt i apart. Format en llengua forastera, "por justo derecho de conquista" i "por el imperio hacia Dios" -com tots els seus congèneres a la mateixa època-, utilitza sempre per escriure aquella que li era pròpia, -és a dir, la present- per allò de la identitat i els orígens. I possiblement -caldria un psicoanàlisi seriós- per fer la guitza a la "classe dominant" del seu País. Potser. Punt i apart. Es considera agnòstic i crític, còmic i tètric, dàtil i fútil, pràctic i teòric, bàquic i anàrquic... i tots els mots plans amb titlla que vulguen vostés, i algun que altre d'esdrúixol. Quan es posa filosòfic -cosa que sol ocórrer si li toquen els testets o les barjoles- busca amb un cresol el trellat perdut per tanta gent del país, per tal de retornant-lo al seu poble -abans de fer catúfols totalment-, i veure si aquest esdevé d'una punyetera vegada un poble normal, en un país normal. S'hi cansa aviat, però. I abandona fins l'altra tocamenta. Mentrestant, ritme, paisatge i mesura. Amb qualque excès escaient, oportú. Què li anem a fer! Som de carn! Punt final.

R en Cadena


EmmaThessaM en va 'encadenar' i jo he passat la cadena a "Ada Bruguera Riera" i a "Arbequina". I a "La banyeta del badiu", i a "Biel Martí".

(descobreix què és "R en Cadena")



*¿ I si visitàreu aquest

maridatge?

Un intent de col·laboració amb gent propera. I d'RC!